|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gister nieuws gesubmit over Enslaved. Wordt dat nog op de FP gezet of wat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Believe it or not: Soms hebben redacteuren een leven, wij proberen het te vermijden, maar soms mislukt dat. |
|
quote:Het valt me dan wel op dat er 6 andere berichten sinds mijn submit geplaatst zijn, hoeveel moeite kost het nou om dat ene bericht ook even mee te nemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Tja, kennelijk net teveel ... zijn een paar mensen die dat doen. Maar zal vandaag dan wel online gezet worden ... |
|
quote: Tsja, zo ben je natuurlijk nooit up-to-date Maar niet alle redacteuren houden zich dus met de nieuwssubmit bezig? Is dat omdat anders niemand zich er meer verantwoordelijk voor voelt, of wat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja maar Z. After Forever is veel belangrijker, dat weet je toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daar is idd sprake van een verdeling van de taken. De perso(o)n(en) doen meestal dagelijks een blik werpen in de newssubmit en dan gooien ze alles online. En misschien is je nieuwtje gewoon niet boeiend genoeg Net als die over de bescheten strings van Manowar, dat willen we niet weten Olavje |
|
quote: Nee, man! Enslaved heeft veel meer vriendjes op MySpace dan AF! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar wat is het nieuws dan? Kan je het niet gelijk ook effe in de Enslaved thread gooien dan? Ben wel benieuwd nu. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Duidelijk! quote: Tsja. Tsja. Tsja. Niet interessant genoeg... Als dit soort dingen er door komen: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6326/He-Is-Legend-maakt-album-titel-bekend.html http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6305/Cancelled-verandert-naam-in-Demia.html dan mag Enslaved ook wel! Zeker als het een stuk relevanter is dan bovenstaande items. En over die strings! Als die niet interessant waren, waarom moet ik ze dan per se zondag meenemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Staat er al in Dat de Path to Vanir video op hun MySpace staat, en dat ze er toen meteen de ISA video op gezet hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nieuwsbericht is onderweg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Eindelijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Uh oh, ik dacht dat het administrationgedeelte was om op mods te zeuren, geen redactieleden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ach, zo lang Zelthor denkt dat het wat uitmaakt |
|
quote: Hey! Zie ik dat mooi ook even. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja .. en? |
|
Niets. Dat is gewoon mijn reactie daarop: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
2 dagen terug heb ik wat nieuws gesubmit.. (is dat nederlands?) kan iemand van de frontpage politie dat onine knallen? Dank u. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Done |
|
Ik dank je heel vriendelijk Jan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nota volgt |
|
Als je het meteen dag 1 had gedaan, had ik je een fooi gegeven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als je de nota ziet, wil je niet eens een fooi meer geven .. |
|
Scores voor cd's zijn overigens ook met financiën te beïnvloeden. Handig weetje voor als we eventueel het CHD-album voor onze kiezen krijgen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |