|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Epica signature |
|
Elexorien signature |
|
Leuk geweest. |
|
Crowbar signature |
|
Kinderen voor kinderen!! "mijn vader heeft een hele grote penis" "mijn vader heeft een hele grote pik" "En als hij dan met mij alleen is" "dan wil hij maar een ding en dat ben ik" Geniaal toch. |
|
Betray My Secrets iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Haggard, Therion, Hollenthon, ... signature |
|
Uhh, Therion? (ik heb alleen deggail, maar daar ben je naar 3 keer luisteren ook zat van ) edit : Hypnos was me net voor [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-06-2006 22:49] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Bathory |
|
Moonsorrow.... Bruce Banner |
|
Therion kun je wel als 1 van de beste zien wat koren betreft. Rhapsody heeft ook een koor endezo en 't is een van mn favoriete bands, maar weet niet of dat in je smaak ligt... heb hier al gelezen dat je voorzichtig moet zijn met het rondstrooien van power metal |
|
Probeer penumbra eens... En een band als Lacrimosa maakt soms gebruik van een koor. niet echt koren maar wel meerstemmige zangpartijen: Avrigus ('t album The Secret Kingdom is trouwens een absolute aanrader voor fans van melancholische gothic/dark metal/ambient) [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 07-06-2006 18:39] |
|
Rotting Christ doet ook wel is dit soort dingen toch? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Summoning |
|
quote: Op het laatste album wel ja. |
|
Bedank voor de wel serieuze reacties. Alles op Hollenthon en Moonsorrow na kende ik al. Moonsorrow heb ik even beluisterd en klinkt gaaf. /EDIT: Zin even beter gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 07-06-2006 22:43] |
|
quote: Echt? Uit een synth dan, neem ik aan. |
|
Ik dacht het niet, maar ik heb hem pas een keer of twee gedraaid, lang geleden Zou hem nog eens op moeten zetten. |
|
M.A.N.O.W.A.R. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: En de hooligan doom Urfaust (met een beetje fantasie is dat net koorzang hehe) |
|
tja, Dimmu Borgir Rhapsody, Aina, signature |
|
Vanden Plas Abydos Rhapsody Neal Morse etc etc (zie boven) |
|
Mensjes, iemand creatieve ideeën? Ik wil zoiets van de grond krijgen... maar heb nog geen medewerking (logisch, ben pas vijf minuten bezig...) En nee, dit is geen random idee, hier loop ik al jaren mee rond. Death metal met female vocals... (ja, dat bestaat en ja, dat kan goed klinken.) |
|
quote: Volgens mij komt dat inderdaad allemaal uit zo'n toetsending ja, en dat hebben ze geloof ik op wel meer albums maar heel af en toe. Niet interresant in dit topic, wel een gave band die leuke dingen heeft gemaakt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |