IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 11-06 Decapitated @ de Goudvishal
De Goudvishal
Usericon van De Goudvishal
Posted 07-06-2006 10:58 by De Goudvishal Wijzig reactieProfiel van De GoudvishalQuote dit berichthttp://www.goudvishal.nl

de deur gaat trouwens een uur later open, vanwege de voetbalwedstrijd nederland-servie/montenegro!

Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2006 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

1,5 eerder open, beamer installeren ---> feestje

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-06-2006 12:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

waarschijnlijk wel weer aanwezig [Doomy : ]

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-06-2006 13:18]

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-06-2006 15:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Keuzes, keuzes, keuzes. Had in ieder geval Fuelblooded en Decapitated-de-braak wel even willen checken... Jammer, maar mijn bankrekening is het er niet mee eens

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 07-06-2006 15:43]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

goudvishal
Usericon van goudvishal
Posted 08-06-2006 14:48 by goudvishal Wijzig reactieProfiel van goudvishalQuote dit berichthttp://www.goudvishal.nl

helaas eerder open gingen we niet redden omdat alle bands soundchecken. dus we hebben er voor gekozen om een uur later open te gaan zodat iedereen die wil de WK Voetbal kan zien.

Info:

Zondag 11 juni
Decapitated (pol) & No Return (fr)
Destinity (fr) & Fuelblooded
Stijl death metal
Zaal open 17:00
Entree € 9,50

Decapitated
Het Poolse Decapitated is al lang geen onbekende meer in de extreme muziek wereld en met het debuut “Winds Of Creation” was al meteen duidelijk dat men serieuze poging waagde om in de top van de Europese Death Metal regionen te geraken. 3 albums later is ze dat zeker gelukt; “Nihility” raast als een T-35 en ook de laatste plaat “Organic Hallucinosis” spreekt boekdelen in de encyclopedie “Brute Metal”. Het is technisch, maar goed te volgen. Extreem, maar met groove en het is goed, zonder maar. Voor fans van: Vader, Dismember, Cannibal Corpse

No Return
Franse Metal lijkt weer een tijdje in de lift te zitten. Waar het voorheen een rariteit was als er een Franse release uitkwam, lijkt het tij gekeert en kunnen we hedendaags genieten van de kwaliteiten van bijvoorbeeld Gojira. No Return lijkt hier prima bij aan te sluiten, de Death/Trash ligt lekker in het gehoor en live weet men hun materiaal overtuigend over te brengen op het publiek. Hoewel niet overal vernieuwend lijken er genoeg kansen voor deze band om Frankrijk van een mooie metallic lak te voorzien. Voor fan van: The Crown, Ritual Carnage, Testament

Destinity
Nog een Franse band vanavond, zal het dan toch nog goed komen met die lui daar? Ik hoop het voor ze, want zolang er bands als Destinity ontstaan is dat geen slechte zaak. Men klinkt goed boos en de “Thrashened Extreme Music” klinkt divers en kan zich aardig meten met andere tourheren. Beetje meer gezicht en het kan zowaar gebeuren dat er weer een top band uit het Franseland bij komt. Voor fans van: Hatesphere, Aborted

Fuelblooded
De zwaarste melodische Power/Thrash die ons land rijk is opent al waren zij Sesam. Na genoeg demo is er nu het debuut met lovende recenties.

Line up
17:50 - 18:20 Fuelblooded
18:40 - 19:20 Destinity
19:40 - 20:30 No Return
21:00 - 22:00 Decapitated

www.decapitatedband.net
www.noreturn.fr.st
www.destinity.net

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-06-2006 14:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Nope, er is voetbal

"This one is older than shit, heavier than time!"

madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 19-06-2006 23:57 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Deze avond heerste echt wel meer dan lam op de bank hangen om voetbal te kijken! :O

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-06-2006 4:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Echt wel En waar was je FRNK?

Ik had trouwens iets meer van Decapitated verwacht, maar dat zal er vast mee te maken hebben dat ik de dag er voor in de pit stond bij Hatebreed...

De andere bands waren ook leuk, alleen Fuel Blooded viel wat tegen en wist enkel te boeien door een Testament cover ("Into the pit", alleen was die er niet ).

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-06-2006 4:52]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-06-2006 9:04 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Jah niet in de buurt van jouw onlineheid om het te laten weten da'k niet mee ging Maar niet zo veel gemist dus

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2006 12:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Voetbal en mooi weer waren voor veel mensen een reden om niet te gaan. Ik zeg weinig gemist. Decapitated was wel leuk trouwens. De rest maar mwa-mwa

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com