|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 7 juli in de Azijnfabriek in Roermond: Kickback - New Sadist.mp3 Rise and Fall - Where Ghosts Roam.mp3 Enemy Ground - EGC In Full Effect.mp3 Strength Above All Dagkassa: 9 euro VVK/reserveringen: 7 euro VVK bij Sounds (Venlo), Musicstore (Roermond), Musicmachine (Sittard). http://www.azijnfabriek.nl |
|
Godverdomme.. das voor mij te ver weg.. |
|
hmm, das een maybe aanwezig.... You suck and that's sad |
|
Vette shit! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Nee, dit zou niet eerst elders plaats vinden en is niet gerelateerd aan welke andere show dan ook. |
|
Vanavond Aanwezig |
|
HEUY!!!! ...Ook ben aanwezig...al is het achter de bar |
|
ik ga toch niet, ik prefeer een dineetje You suck and that's sad |
|
Mijn dineetje is in de Azijnfabriek......goudgele rakkers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ...hou me maar goed bezig |
|
Erg vet gisteren.....ook eXXXtreem zat trouwens hahaha. Maar tering man, dat jochie dat z'n knie had verdraaid in die pit en daarna via ambulance werd afgevoerd Zag er niet meer fris uit [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-07-2006 7:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
die gast schreeuwde boven het publiek uit haha. Het zag er inderdaad verlept uit. Wel kut dat Kickback had afgezegd, maar t was zeker geen slechte vervanger(Ben ff de naam kwijt) De demo's van Strenght above all klonken lekker Was wel vet [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-07-2006 12:22] |
|
quote: HEUY!!!! Zag er inderdaad heel slecht uit, erg balen voor hem. Behoorlijk klote dat 112 zo'n geval niet als spoed ziet en hij maar moest wachten....voor de rest een zeer geslaagde avond |
|
ze wouden eerst geen ambulance sturen Het gaat weer goed met hem dus |
|
quote: HEUY!!!! Gelukkig, kan ie met het volgende hardcorefest er weer tegenaan |
Index / Concerten |