|
Auteur: |
|
|
abattoir is een band die actief was in de periode dat bands als exodus opkwamen. ze speelde een iets melodieuzere vorm van speedmetal en waren naar mijn mening erg goed. mogelijke bekende leden die toendertijd in de band zaten waren john cyrus en juan garcia ("agent steel"en het veel te onderschatte "evil dead"). http://www.abattoirmusic.com/ tot mijn grote vreugde ontdekte ik onlangs een echte abattoir-site en tot mijn nog grotere vereugde blijkt dat ze weer bij elkaar zijn. je kunt een zeer goed nieuw nummer downloaden dus volgens mij is het best wel de moeit om eens langs te fietsen. als je alleen maar van dying fetus en/of darkthrone-achtige muziek houd bespaar je jezelf de moeite maar kick je op goede agressieve speedmetal ala agent steel etc moet je toch eens even dat nieuw nummer gaan downloaden [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2006 6:47] |
|
niemand geïnteresserd of een mening??? |
|
Sorry .. ik ken ze niet ... |
|
Sodom is meer trash, het klinkt wel grappig.. De stem is wat minder imo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: is dat juist geen motivatie om iets te proberen (je mag het nummer gratis downloaden hoor ) |
|
vicious attaaaaaaaack ben nog altijd op zoek naar some vinyls signature |
|
Lekker bandje. Heb the only safe place en vicious attack in de kast staan. Fijne plaatjes spelfout weggehaald... |
|
Ik ken enkel The Only Safe Place en Vicious Attack. Die tweede moet ik echt eens kopen. |
|
die Motorkop-cover is toch de beste die ik ooit ghoord heb signature |
|
John Cyriis, meestervocalist bij begonnen samen met Juan Garcia |
Index / Heavy Metal |