IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Abattoir
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2002 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

abattoir is een band die actief was in de periode dat bands als exodus opkwamen. ze speelde een iets melodieuzere vorm van speedmetal en waren naar mijn mening erg goed. mogelijke bekende leden die toendertijd in de band zaten waren john cyrus en juan garcia ("agent steel"en het veel te onderschatte "evil dead").

http://www.abattoirmusic.com/

tot mijn grote vreugde ontdekte ik onlangs een echte abattoir-site en tot mijn nog grotere vereugde blijkt dat ze weer bij elkaar zijn. je kunt een zeer goed nieuw nummer downloaden dus volgens mij is het best wel de moeit om eens langs te fietsen. als je alleen maar van dying fetus en/of darkthrone-achtige muziek houd bespaar je jezelf de moeite maar kick je op goede agressieve speedmetal ala agent steel etc moet je toch eens even dat nieuw nummer gaan downloaden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2006 6:47]

attila_de_hun
Posted 11-01-2002 15:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

niemand geïnteresserd of een mening???

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sorry .. ik ken ze niet ...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-01-2002 15:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Da's één van de bands op m'n lijstje van speed metal achterstand, zeg maar. Ik moet nog Abattoir horen dus, en Seance, en Sadus, Hirax, en nog meer... Ik hou wel van dat soort kick ass-metal (Dark Angel, Sodom, Kreator en Destruction etc. weet ik allemaal zeer te waarderen).

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-01-2002 15:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Sodom is meer trash, het klinkt wel grappig..
De stem is wat minder imo.

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
Posted 11-01-2002 16:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 15:43 schreef Jenje het volgende:
Sorry .. ik ken ze niet ...

is dat juist geen motivatie om iets te proberen (je mag het nummer gratis downloaden hoor )

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vicious attaaaaaaaack

ben nog altijd op zoek naar some vinyls

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2005 20:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Lekker bandje. Heb the only safe place en vicious attack in de kast staan. Fijne plaatjes

spelfout weggehaald...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-06-2005 20:32 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik ken enkel The Only Safe Place en Vicious Attack. Die tweede moet ik echt eens kopen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die Motorkop-cover is toch de beste die ik ooit ghoord heb

signature

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 25-06-2006 11:50 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

John Cyriis, meestervocalist bij begonnen samen met Juan Garcia

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com