IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 8 July: Brutal Blast Fest, Het Podium / Hogeveen. Vorige pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 09-07-2006 18:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Het geluid stond wel een beetje zacht.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2006 18:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2006 2:26 schreef Mikeee het volgende:
Mwah...da's zo'n 20Km. toch? Ded ik ook wel 'ns met de fiets tussen Eindhoven en Bladel. Niks aan het handje.
O ja, Cryptopsy op een dinsdag in Blaol binnenkort... Wie weet, wie weet..

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-07-2006 18:53 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 18:16 schreef Nix het volgende:
Het geluid stond wel een beetje zacht.

Ik vond het anders bij Inhume veel te hard staan. Plus dat de ene zanger veel te hard stond en de ander veel te zacht. Eigenlijk gewoon klotegeluid.

Slet
Usericon van Slet
Posted 09-07-2006 19:00 by Slet Wijzig reactieProfiel van SletQuote dit bericht

Zoals hierboven al gemeld:

Was een leuke avond gister...alleen jammer van het klote geluid tijdens Inhume...

~ I'm an instant star. Just add water and stir~

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 19:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 14:17 schreef mardukfan het volgende:
Circa 55 minuten.

Met scooter/bromfiets zeker? Met fiets+alcohol no fucking way!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2006 19:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Het had mogelijk beter kunnen klinken maar ik heb ook geluid gedaan voor toxocara en dat was goed, het inhume geluid was grotendeels tewijten aan het basisgeluid ben ik bang, ik heb na 6 nummers klooien aan o.a het bas en gitaargeluid het ook maar opgegeven, line 6 door een cabinet gaat gewoon niet goed samen.

De mic van 1 van de zangers bleek trouwens ook kapot halverwege het optreden (even als 2 kanalen op de mengtafel, de behringer multigate en 1 van de tweekanaals compressors, het complete frontlicht en meerdere kabels) maargoed, dat is het pakkiean van de lui bij het podium natuurlijk.
Er is me vertelt dat men er in het volgende seizoen wat aan zou doen dus ik ben benieuwd

Jammer dat ik maar deels van disavowed heb gezien trouwens, klonk erg bruut

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-07-2006 19:36 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 19:23 schreef Mikeee het volgende:
Met scooter/bromfiets zeker? Met fiets+alcohol no fucking way!

Ik weet niet hoe jouw conditie is, maar de mijne is aardig goed. Ik zit meestal 4 keer per week op mijn racefiets danwel schaats ik op mijn skeelers. Ik reed 28 km/uur dus reken maar uit, dan klopt het precies.
(Ik werk zelf in Hoogeveen en ga vaak op mijn racefiets op en neer).

[Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 09-07-2006 19:38]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2006 19:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Daar heb je het al. Met een fatsoenlijke fiets. Met dat krakkemik wat ik heb, haal ik om de dooie dood nog niet eens de 20 per uur.

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-07-2006 20:42 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 18:53 schreef mardukfan het volgende:
Ik vond het anders bij Inhume veel te hard staan. Plus dat de ene zanger veel te hard stond en de ander veel te zacht. Eigenlijk gewoon klotegeluid.

Te hard? Goh. Gelukkig was dat ook geen sarcastische opmerking.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-07-2006 20:48 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 20:42 schreef Nix het volgende:
Te hard? Goh. Gelukkig was dat ook geen sarcastische opmerking.

Je moet me niet zo plagen hoor!

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-07-2006 20:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Doe ik toch nóóóóit!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-07-2006 21:19 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 20:50 schreef Nix het volgende:
Doe ik toch nóóóóit!

Ik gelukkig ook nooit

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-07-2006 10:48 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 19:23 schreef jbassist het volgende:
line 6 door een cabinet gaat gewoon niet goed samen.

Wat voor line6 en wat voor speaker dan?
Heb er werkelijk nooit problemen mee.

Misschien per ongeluk gemic-ed op een verrotte speaker? Wat voor mic heb je gebruikt?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-07-2006 11:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Het was volgens mij de POD 2.0, de ene door een Ampeg cabinet (gitaar ja) en de andere door volgens mij (tenminste zo zag hij er uit) een Framus. +57 er voor net naast de conus.

Dit deed gewoon het sowiso al vrij hi gain gitaargeluid van inhume geen eer aan IMHO

Ik heb vergelijkbare ervaringen hiermee en snap ook niet waarom lui niet gewoon die pod direct over de P.a willen halen, dan klinkt het vaak ved (kijk pakweg een meshuggah)en het is makkelijk, meer moet je niet met een POD willen doen, het blijft een digitale emulatie.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Nix
Usericon van Nix
Posted 10-07-2006 11:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Maar het was best gezellig.

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-07-2006 11:45 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 11:03 schreef jbassist het volgende:
Het was volgens mij de POD 2.0, de ene door een Ampeg cabinet (gitaar ja) en de andere door volgens mij (tenminste zo zag hij er uit) een Framus. +57 er voor net naast de conus.

Dit deed gewoon het sowiso al vrij hi gain gitaargeluid van inhume geen eer aan IMHO

Ik heb vergelijkbare ervaringen hiermee en snap ook niet waarom lui niet gewoon die pod direct over de P.a willen halen, dan klinkt het vaak ved (kijk pakweg een meshuggah)en het is makkelijk, meer moet je niet met een POD willen doen, het blijft een digitale emulatie.

Gitarist in mijn band speelt op een Line6 Vetta II Head met een Marshall JCM-900 of een Engl (V50 geloof ik, maar hang me daar niet aan op) en heeft een wereld-geluid.

Als het basis geluid al niet goed is, dan is het inderdaad vaak vragen om problemen. Heb zo ook ooit een keer een band gemixed (ik zal geen naam noemen, maar die gitarist moet dan na afloop zelf ook niet op fora gaan lopen zeiken, dat het geluid niet goed was).
Hij was op voorhand bang dat er niet genoeg bass in zijn geluid zou komen, dus had hij zijn bass volledig opengedraaid. Daar krijg je dus met geen enkele tafel geen fatsoenlijk geluid meer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 10-07-2006 11:50]

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 10-07-2006 15:11 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 10 juli 2006 11:17 schreef Nix het volgende:

inderdaad! Disavowed en Inhume waren erg bruut

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 10-07-2006 15:27 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

En Toxocara ook!
Tot Stonehenge!

Nix
Usericon van Nix
Posted 10-07-2006 15:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:11 schreef Corpsegrind het volgende:
inderdaad! Disavowed en Inhume waren erg bruut

Inhume!!

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 10-07-2006 16:59 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 11:17 schreef Nix het volgende:

En Toxocara ook!
Tot Stonehenge!

DEEEENNNKKKK !!!!

YES WEL deeeenk!!

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 11-07-2006 14:05 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

zijn er nog feauteau's gemaakt door iemand?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com