IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tool, 27-6 in HMH Vorige pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-06-2006 0:20 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

't Was een verzoek, hè? Geen eis. Het klinkt voor veel mensen misschien overdreven, maar ik ken iemand die op doktersadvies is gestopt met optreden, omdat zijn gezondheid daadwerkelijk ernstig te lijden had onder de rook van bezoekers. Het ging in zijn geval wel om kleinere zalen, trouwens. Ik vind het als toeschouwer overigens ook vervelend om in de rook te staan. Of het erbij "hoort" weet ik niet. Dat je er niet omheen kan en dat dit soort dingen maar heel langzaam zullen veranderen, staat vast. Maar da's een andere discussie.

Tool was inderdaad bijzonder intens. Als ze daadwerkelijk in November weer in Nederland spelen (zoals Maynard aankondigde), ga ik gewoon weer heen.

Touché, pussycat!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 0:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm, bij de ingang werd er redelijk strict gemeld dat er in de zaal niet gerookt mocht worden. Maar goed maakt ook niet uit. In november weer naar Tool idd

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 29-06-2006 17:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 0:48 schreef NecRobert het volgende:
hmm, bij de ingang werd er redelijk strict gemeld dat er in de zaal niet gerookt mocht worden.

Oh, dat heb ik niet gezien. Stond daarbij dat dat op verzoek van de band was, of is dat HMH-huisbeleid? In de Oosterpoort in Groningen hangen bijvoorbeeld wel overal rookverboden (ze handhaven dat natuurlijk niet).

Touché, pussycat!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee, het werd gemeld tijdens het fouilleren dat het niet mocht.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 29-06-2006 19:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Goh, hebben ze mij niet verteld, maar ik had natuurlijk ook geen peuken op zak.

Hoe dan ook, ik heb een beetje lopen neuzen op het internet, maar kon nog niets vinden over een Tool concert in Nederland in november. Aan de andere kant stond dit concert niet eens op hun eigen website, dus hapert er kennelijk wel vaker wat aan de informatievoorziening.

Godver, ik heb er nou alweer zin in.

Touché, pussycat!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 29-06-2006 21:01 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Hey Sporty, zag je idd nog lopen beneden. Zat zelf lekker als een oude man te genieten achterin op de tribune. Was super, maar erg kort allemaal. 40 euro voor iets meer dan 1,5 uur live is wel erg matig. Tool of geen Tool....

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 30-06-2006 10:33 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hé Henk, heb je niet even gezwaaid als een bakvis of was ik weer zo blind als een mol voor alles wat er om me heen was? Die tribune zag er inderdaad vrij aantrekkelijk uit (behalve dan dat ie vol was).

Op zich is anderhalf half uur voor 45 euro niet heel lang, maar je kreeg er nu niet ook nog eens een voorprogramma bij waar je eigenlijk niet op zat te wachten. Met support kan het wel meer muziek zijn voor je geld, maar dik kans dat je die band (op dat moment) helemaal niet hoeft te zien. Ik vond het wel lekker to the point zo. "All killer, no filler."

Rieten cowboyhoeden for teh win!

Touché, pussycat!

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-06-2006 21:31 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vond het een geniaal concert. Ik ben een uur en drie kwartier van de wereld geweest. Helemaal in trance.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 01-07-2006 11:51 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 30 juni 2006 10:33 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hé Henk, heb je niet even gezwaaid als een bakvis of was ik weer zo blind als een mol voor alles wat er om me heen was? Die tribune zag er inderdaad vrij aantrekkelijk uit (behalve dan dat ie vol was).

Op zich is anderhalf half uur voor 45 euro niet heel lang, maar je kreeg er nu niet ook nog eens een voorprogramma bij waar je eigenlijk niet op zat te wachten. Met support kan het wel meer muziek zijn voor je geld, maar dik kans dat je die band (op dat moment) helemaal niet hoeft te zien. Ik vond het wel lekker to the point zo. "All killer, no filler."

Rieten cowboyhoeden for teh win!

Hehehehe niet gezwaaid, maar had ook niet veel nut denk ik. Aangezien je van me af liep
Wat betreft voorprogramma's..........tja, vorig jaar naar de Pixies geweest en het voorprogramma was zo doodelijk saai dat je inderdaad liever hebt dat alleen de Pixies zelf de hele avond vullen...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com