|
Auteur: |
|
|
Cool! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Moeten ze vaker doen. Gaaf initiatief Bruce Banner |
|
dit stukje was weggevallen: Let op. Deze oproep geld alleen voor death/trash/blackmetalbands. De deadline is 20 juli, en we bieden slechts een onkostenvergoeding. Dit is echter wel de kans om je in de kijker te spelen voor een groot publiek. Ingezonden materiaal wordt eigendom van 013, en wordt beoordeeld door een professionele selectiecomissie, bestaande uit mensen van platenlabels (Neurotic Records), boekingskantoren (Mojo, Loudnoise), en promoters (013). De jury staat onder leiding van metalveteraan Journey Speckman. Materiaal kan ingestuurd worden naar: 013 Popcentrum o.v.v. openingsspot MegaMetalMatinee Veemarktstraat 44 5038 CV Tilburg www.013web.nl |
|
Jerney Kaagman? |
|
METALveteraan Bruce Banner |
|
Kaagman heeft anders een schedel van titanium! Putrefied erbij! |
|
Prostitute Dinges Bruce Banner |
|
Ah nee joh, een "nieuwe" band neerzetten .. |
|
Daar zat ik ook meer aan te denken, is dit niet meer iets voor bands die nog niet bij een label zitten? |
|
Staat er niet bij, maar neem aan van wel eigenlijk ... |
|
Kan niet gewoon Morbid Angel 2x zo lang spelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stuur CHD op joh ... |
|
das geen det metol joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En wolversveen dan? |
|
quote:def tresj en blek mag! |
|
quote: das geen det metol joh [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-06-2006 15:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
huh? wat dan? Ik heb altijd gedacht dat wolversveen black metal was? Dacht ik eigenlijk ook van CHD.. |
|
toch is dat zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De trueheid druipt van Spectre af joh (hij is zelfs al eens gebanend geweest!), die speelt toch niet ni een defmettulbentje |
|
Ja, maar dat bannen telt niet helemaal mee hoor, want hij was wel vrij snel terug... |
|
gelijk even mailtje naar Virulent sturen, die komen per direct klaar. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: [achterdocht]Ik neem aan dat het hier alleen om de gestuurde cd gaat en niet om de nummers? [/achterdocht] |
|
quote: Dat is een standaard regel omdat terugsturen teveel moeite/tijd/geld kost; ik zou niet weten waarom het hier om copyrights zou kunnen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2006 15:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Saeculum'z gonna be it! |
|
Hey gaat idd om de geluidsdragers die eigendom van 013 worden, niet om de copyrights. Dit idd om te veel moeite en geld te besparen voor terugsturen.... |
Index / Concerten |