IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : V:28
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2006 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Noorse combinatie Atmospherische Black Death

ik vind ze zeer aangenaam en what do you know, sfeervol. Namedropping niet aan mij besteed.

Loister:

http://www.vendlus.com/V28_UnleashTheEnergy.mp3

signature

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2006 18:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gave band, hebben ondertussen 2 full-length albums uit en de derde is in de maak.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

snotholf
Usericon van snotholf
Posted 09-06-2006 19:09 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Dit is toch met mensen van Malignant eternal? Die eerste plaat NonAnthropgenic (ofzoiets) is wel zeker de moeite waard overigens.
Hub: hoe heet die andere plaat dan?

Hub de Gallier
Posted 09-06-2006 21:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, zitten geen mensen van Malignant Eternal in.

De eerste heet "NonAnthropogenic" en de tweede "Soulsaviour". Beiden zijn even gaaf.

Vissersvriend
Usericon van Vissersvriend
Posted 09-06-2006 21:13 by Vissersvriend Wijzig reactieProfiel van VissersvriendQuote dit bericht

klinkt erg lekker ja, alles past goed bij elkaar. En ook aardig wat afwisseling, dat kan ik ook wel waarderen

Hub de Gallier
Posted 01-07-2006 16:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag ook beide demos gekregen, wederom erg gaaf

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com