|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
als het dik genoeg is wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
inderdaad, de eer zou genoeg moeten zijn, maar nee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb ook al een belachelijke rij medailles! Elk vak heeft zijn risico's, he. Het ene wat meer, het andere wat minder. Dat er dan bedrijven zijn die wat willen doen voor mensen die een vak beoefent hebben waar meer risico's aan verbonden waren, wie ben ik dan om daar nee op te zeggen? Ik vind het een aardig gebaar. In de Usa komt zoiets vaker voor, de Denny's doet dit al jaren. En voor brandweermensen en zo. ps. drank is bij abc altijd al apart betalen, zit niet bij de standaard entree prijs in. Maakt mij niet uit, ik drink nooit alcohol tijdens het eten. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-06-2018 20:33] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik denk dat werken op een ROC inmiddels ongeveer even gevaarlijk is als op een missie gaan met defensie, zeker bij niveau 2 of het startonderwijs. En aangezien al mijn studenten geslaagd zijn dit jaar voor mijn vak, is mijn werk bewezen succesvoller dan b.v. de rampzalige missies in Afghanistan of Mali. Maar voor mij geen medailles of gratis vreten, verdomme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mja. Leraren, dat zijn toch die mensen die tussen het staken door en ellenlange vakanties hebbende zo af en toe wat nakijkwerk doen, naast het lesgeven? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe kom je daar nou bij? Ik kijk zelden na.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lol, oud collega van de marine had dit op fb gezet. Golf oorlog, 1990. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vandaag is het 30 jaar geleden dat mijn schip witte de with (kan nu echt niet meer, pfff) bericht kreeg dat we de week erop uitgezonden werden naar de perzische golf, golf oorlog 1. We lagen toen in Amsterdam, sail 90. Kelere, wat lang geleden alweer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ben blij dat je heelhuids bent thuisgekomen Wim!! Het is de lichtinval ;') |
|
Wim heeft al meerdere oorlogen overleeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een soort kakkerlak, ik ben. Maar dan uit Veenendaal. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Cockroach Wim, lijkt wel de naam van een rapper. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wim is mijn spirit animal.. Het is de lichtinval ;') |
|
Even normaal doen tegen Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wist helemaal niet wat dat was, hehe. https://www.happylisz.nl/wat-is-orgonite/wat-zijn-spirit-animals-hoe-kom-je-erachter-wat-jou-spirit-animal-is/ Anyway. Morgen veteranen dag, woehoe! Bij Denny's in de USA krijg je als veteraan een gratis maaltijd. Hier mag je naar een museum. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |