|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel! Necrocunniniulingus(ofzo) van die band Parrarociadveelstelangenaam. Goregrind, maar zo relaxed om te luisteren. Net zoals Forensick van de mexicaanse Disgorge. Klinkt heeel onlogisch maar is lekker... Alhoewel I van meshuggah het ook goed doet, gewoon monoton aan een stuk door rammen. The Codex Necro doet het goed in de trein om te 'dromen'/uit-het-raam-te-staren. Slachtbeest van Brutus is lekker om 's avonds heel zachtjes te draaien in het donker als je een beetje van aangeschoten bent. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 14-06-2006 21:29] |
|
Fantomas-Delirium Cordia www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Secrets Of The Black Arts van Dark Funeral vind ik hier uitermate geschikt voor. Typisch zo'n black album met een heel herkenbare sound die de hele plaat lang aanwezig is en blijft boeien. Perfect voor als je bijvoorbeeld 's avonds laat in het donker een flink stuk in je eentje moet fietsen. Een andere tip is Nord van Setherial. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat heb ik met de laatste van Summoning |
|
Heb ik met Ravendusk in my heart van Diabolical Masquerade signature |
|
Heb ik vaak bij Opeth, vooral bij Black Rose Immortal kan ik wegdromen, en nee niet van de saaiheid. |
|
haha echt fantastisch, iedereen meteen van die blackmetaltroep meteen(no offence maar ben gewoon geen blackmetal-liefhebber) maar voor mij is het Nevermore - The Psalm of lydia the fuckin sun is killing me... |
|
quote: gaan we zo beginnen? ok Jesu - Jesu Boris - Feedbacker Sunn o))) - my wall Riverside - voices in my head my dying bride - turn loose the swans ... signature |
|
nou poe, als 50% black metal is te noemen is het veel (pfff the black master ghhihihihihii) manes - vilosophe anathema - alle nieuwere cd's the wounded - atlantica burzum - filosofem funeral mist - salvation klimt1918 - dopoguerra en natuurlijk sunn 0))) live [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-06-2006 0:59] Je moeder. |
|
Devin Townsend - Terria Steve Walsh - Glossolalia Chroma Key - Dead air for radios veel meer wel, maar kga weer tv kijken (Tool ) |
|
Eigenlijk heb ik dat alleen bij Sigur Ros. Geheid dat ik naar de muur begin te staren als dat langer dan 3 minuten opstaat. Dat heb ik eerlijk gezegd bij geen enkele andere band. |
|
quote: kittaaai is not amused Bitches brew - Miles Davis, Radiohead, Joy Division,Brian Eno, john wiese, Bastard noise, Immolation - c.t.a.w.b, High on Fire, Kyuss, BLAERG, Techno Animal, AFX/Aphex Twin (check ook Acoustica: Alarm Will Sound Performs Aphex Twin) Board of Canada, Autechre, KK Null, Dev/null, richard devine, Steve Reich, Philip Glass, David Bowie,Napalm Death - Feto, Ede Staal. punt/ [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-06-2006 1:14] Suck my piss |
|
Lurker of Chalice Blut Aus Nord Drudkh Light vs. Noise Negura Bunget Deathspell Omega - Kenose Nachtmystium - Demise Nokturnal Mortum - Lunar Poetry HIM - Vampire Heart, Killing Loneliness Ulver - Bergtatt Neurotic Fish - Prostitute Psyclon Nine - The Feeble Mind Grendel - EVP, Demands Celebratum - Ecstacy of Pain Spinvis - Aan de Oevers van de Tijd Tamtrum - My Vile Venom, Datura Dream Misschien nog wel meer. |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
heel misschien wel ja. Suck my piss |
|
denk het wel Je moeder. |
|
quote: Ja aan mn naam kan ik baarblijk niks meer aan doen (tenzij iemand me kan vertellen hoe het wel kan) maar ik probeerde het nog zo subtiel mogenlijk over te brengen maar er zijn ook mensen die beweren dat ze nile saai vinden, nou en daar ben ik het dus ook niet echt mee eens hoor the fuckin sun is killing me... |
|
o is best maar zoveel bm staat er ook weer niet bij. ook veel wanabee herrie. placebe - black eyed sunn o))) - my wall Je moeder. |
|
Satyricon - Mother North Dimmu Borgir - For All Tid (de hele cd) Nile - Unas Slayer of the Gods Immortal - Blashyrkh Bathory - One Rode to Asa Bay, Blood on Ice, Nordland, Mother Earth Father Thunder Faustian Spirit of the Earth |
|
1349 - Hellfire helemaal vergeten Vooral het titelnummer vind ik geniaal. To The Welkin At Dust en In The Nightside Eclipse van Emperor zijn ook super ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nocternity - Onyx Zo gaat dat nou altijd bij mij he. Juist op momenten dat ik m'n geheugen nodig heb, is't niet beschikbaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fear Factory - A Therapy For Pain “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Oe ja die is vet ... erg goed keyboardwerk imho |
|
Disembowelment - Transcedence In The Puriphe Dream Theater - Train Of Thought Liturgy - Dawn Of Ash Mental Horror - Abyss Of Hypocrisy Voorlopig alles van Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis Zo, geen black. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 15-06-2006 12:36] |
|
Kwestie van smaak he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |