|
Auteur: |
|
|
ik begrijp er helemaal niks van signature |
|
huh |
|
dus te jong of werkelijk iets mooi's gemist mid jaren tachtig!? geeft niet.. we wachten gewoon verder af.. |
|
No mercy is toch gewoon een zijpad van suicidal t. En wtf is pre 88 venice sound? Ow, 88 is een jaartal. Ik dacht al. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-06-2006 23:00] |
|
yep 88 is en jaar tal.. niets raars in mij post zoeken.. gewoon plat lezen en zegt het je niets dan houd het op.. no mercy was de band van mike clark en later ging mike muir daar bij zingen en.. later toen st een doorstart maakte gebruite ze een aantal nummers van no mercy.. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Welcome to Venice (1985) was een verzamel album met Excel, Beowulf, Suicidal Tendencies en No Mercy. Van de vier bands is/was Excel verreweg de beste. Gisteren toevallig nog Split Image gedraaid. |
|
Sluit het topic dan meteen effe, zonnetje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Heavy Metal |