IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Venice sound (crossover thrash) Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:22 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2006 23:21 schreef attila_de_hun het volgende:
suicidalis veels te afwisselend, van megagoed tot megakut. en ze moeten HELEMAAL die afgrijselijk funk uit ST houden. dat doen ze maar in infectious grooves.

en alle oude rottten moeten kennen:

attitude (adjustment)
cryptic slaughter
(om te beginnen)

Jaja, maar t/m how will i laugh is het heerschend.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-06-2006 23:23 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:21 schreef attila_de_hun het volgende:
en alle oude rottten moeten kennen:

attitude (adjustment)
cryptic slaughter
(om te beginnen)

+ Septic Death + Beyond Possession

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 23:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:22 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ook aan mij? Eindelijk weer een topic geopend voor oude lullen en dat wordt het vervolgens gesloten...

*denkt* Nee. Oude-lullen-topics zijn er genoeg namelijk. Maar ik wil je wel de straat helpen oversteken ofzo hoor..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:23 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

judgement day had toch ook dat liedje op and justice for none!?

en inderdaad RR was erg leuk.. met een bontjas op het podium... skulls en skateboards.. damn wat wil je nog meer?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2006 23:23 schreef dogfight het volgende:

en inderdaad RR was erg leuk.. met een bontjas op het podium... skulls en skateboards.. damn wat wil je nog meer?

Ja, klopt. Ons eerste nummer op cd.

RR bestaat toch allang niet meer?

Dikke grote jan altijd ladderzat op het podium.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 23:25 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Radical Retard live was altijd leuk. Heb nog ergens een shirt 'world tour 1998' oid uiteraard in 92 of 93 gekocht.

Wat was dat nr nou toch dat ze live speelden dat ik nog steeds een keer terug wil horen. iets van 'hij doet het wel, hij doet het niet' Schitterend!
heb ergens nog een demo liggen. met Frankenstoned erop

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:25 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

ja idd cryptic slaugter, attitude - adjustment.. idd stond in me eerst topic ook genoemd haha.. idem met beyond possession.. hoe vet..

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:26 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2006 23:25 schreef neefherbert het volgende:
Radical Retard live was altijd leuk. Heb nog ergens een shirt 'world tour 1998' oid uiteraard in 92 of 93 gekocht.

Wat was dat nr nou toch dat ze live speelden dat ik nog steeds een keer terug wil horen. iets van 'hij doet het wel, hij doet het niet' Schitterend!
heb ergens nog een demo liggen. met Frankenstoned erop

Ik kan het je wel een keer meelen ofzo? Dat nummer staat ook op de cd die ik heb, Evil Ed heet het!

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:27 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

een andere vaderlandsche trots in dit gerne.. blatant yobs.. ook hier bekend!?

ook vet.. helaas nooit live gezien.. wel wat beelden van hun duitsland tourtje.. haha maar dat geld niet hea!?

en RR is allang dood ja. ten minste voor zo ver ik weet

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 23:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:23 schreef dogfight het volgende:

nou een possessed reunie met de originele line-up en dat ze daarna tien cd's uitbrengen die allen net zo goed zijn al "seven churches".(elk gevolgd door een megavette tour)

dat tom warrior en martin ain naast het meesterlijke celtic frost hellhammer ook weer leven in blazen en daar veel goede cd's mee uitbrengen (evenals celtic frost)

dat de originele minor treath weer gaat touren en al hun oud materiaal spelen

dat de aanstaande metallica zo in het rijtje Kill/ride../ masters/ past

dat nederland wereldkampioen voetballen wordt

kan nog wel effe doorgaan

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 23:28 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:26 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik kan het je wel een keer meelen ofzo? Dat nummer staat ook op de cd die ik heb, Evil Ed heet het!

top, als dat zou kunnen! dat is sentiment

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En natuurlijk De Gatbent, met leden van RR.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2006 23:28 schreef neefherbert het volgende:
top, als dat zou kunnen! dat is sentiment

Ik schrijf het even op een papiertje, doe ik het morgen even.

edit meel me even je meeladres, mijne staat in m'n profiel.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-06-2006 23:30]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2006 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2006 23:10 schreef dogfight het volgende:
ik post een serieus topic over venice crossover thrash en kom er lekker in en deze wordt afgesloten!? wat is dat voor gare gang van zaken..?

ik zag al een post van judgemnet day iemand en ken dat nog van vroeger leek me leuk om bij te praten..

ben benieuwt wie in to venice sound is.. maar hop dat wordt afgesomt!? wat is dat meneer of mevrouw de moderator?

grt, mike d.

yo dogfight; Venice sound kan als een soort stroming gezien worden? Dan verander ik ff de topictitel en kan dit topic open blijven; ik heb overigens afzonderlijke topics voor je omhoog geschopt waar je dieper op specifieke bands in kan gaan....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2006 23:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Top, mutilator!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 23:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En zo zie je maar weer, fouten maken we allemaal.

Veel plezier!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:31 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

als het bij deze twee als extra blijft:

dan ben ik tevree... maar geen burton op 4 string assault dus die laatste zal zo wie zo niet door gaan..

tja en ian mc is tegenwoordig ook wat te accoestisch bezig hea.. dus.. denk ook een beetje hoo gegrepen..

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 23:32 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:28 schreef attila_de_hun het volgende:
nou een possessed reunie met de originele line-up en dat ze daarna tien cd's uitbrengen die allen net zo goed zijn al "seven churches".(elk gevolgd door een megavette tour)

dat tom warrior en martin ain naast het meesterlijke celtic frost hellhammer ook weer leven in blazen en daar veel goede cd's mee uitbrengen (evenals celtic frost)

dat nederland wereldkampioen voetballen wordt

kan nog wel effe doorgaan

Dat Faith No More weer samenkomt. Dat door een storing in het ruimte-tijd continuum 2004 per ongeluk is komen te vervallen en Quorthon doodleuk weer een Bathoryalbum uitbrengt. En dat Ace Frehley zijn 1995 demo opnieuw opneemt en uitbrengt als album met vele andere nieuwe liederen

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:33 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

pas die titel maar aan hoor.. ook al sta ik klaar voor de hond haar avond plasje en m'n verdiende nacht rust.. ik vondt het al dubbel en dwars waard.. haha

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2006 23:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:32 schreef neefherbert het volgende:
Dat Faith No More weer samenkomt.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2006 23:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Als FnM ooit nog eens in originele line-up zou spelen, verkoop ik mijn ouders en mijn katten om daarbij te zijn..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2006 23:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:33 schreef Illusione het volgende:
Als FnM ooit nog eens in originele line-up zou spelen, verkoop ik mijn ouders en mijn katten om daarbij te zijn..

Hehe, heb je er zo weinig voor over?

Maar laten we niet offtopic zijn in het Venice sound topic...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2006 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 23:32 schreef neefherbert het volgende:
Dat Faith No More weer samenkomt. Dat door een storing in het ruimte-tijd continuum 2004 per ongeluk is komen te vervallen en Quorthon doodleuk weer een Bathoryalbum uitbrengt. En dat Ace Frehley zijn 1995 demo opnieuw opneemt en uitbrengt als album met vele andere nieuwe liederen

ja Quorthon

en dat dark angel een stabiele reunie voor elkaar krijgt (met don doty) en live "darkness desecends" gaat uitvoeren op de meest agressieve en strakke manier die mogelijk is en zo gemotiveerd raakt dat ze een gleodnieuwe cd in dezelfde stijl uitbrengen die alle neothrashbands doet inzien dat ze er beter mee kunnen ophouden.

(ace frehley demo??? ken ik niet!)

dogfight
Usericon van dogfight
Posted 14-06-2006 23:36 by dogfight Wijzig reactieProfiel van dogfightQuote dit bericht

we care a lot... ook niet mis hoor.. haha

weltrusten...

grt, mike d.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2006 23:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben wel benieuwd wat voor muziek kenmerkend 'Venice sound' maakt; Ik weet dat er een tribute to Suicidal cd is die eraan refereert maar ik snap die benaming niet

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2006 23:39]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com