|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Al in the pocket |
|
jammer dan en mooi dan |
|
quote: nice, te lang niet gezien Je moeder. |
|
quote: ... tot vrijdag dan !!! |
|
JAAAHHH Vanavond al!!! |
|
Yes... footooooos maken gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ja tot vanavond! |
|
Hey Buurman: Ik ga je toch zien vanavond Bij de andere buurman heb ik een slaapplaats gereserveerd. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Relaxt, nachtbuurvrouw! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-09-2006 13:15] |
|
daarna nog volk naar de docter? daar ben ik wel met wat collega's naderhand Je moeder. |
|
Ow, nu heb ik al andere plannen, dit ziet er ook wel gaf uit. Geen RI na je werk japio? Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm RI/Docter.. vast wel heen ja |
|
quote: jur en ruben gaan volgens mij niet, jij wel? ga der niet alleen heen en je msn staat de hele week al uit, what happened [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-09-2006 17:44] Je moeder. |
|
quote: Hehe, computer uit overdag sinds ik stage loop, alleen aan als ik er ben. Ga vanavond met jur en lon iig, ruubje weet ik nog niet. RI iig. En ontopic, niet naar hedon dus Life doesn't get much better than this! |
|
aanwezig |
|
textures zijn wel vet... hmmz, no money no glory, moet morgen ook alweer uit en geld uitgeven |
|
quote: Zwollywood? Life doesn't get much better than this! |
|
was wel het plan ja morgen leuke bandjes in popfront hoorde ik? |
|
Joah? Weet ik niks van, maar es even kijken hoe en wat dan. Life doesn't get much better than this! |
|
daar had jaap het over... of zou het een lokkertje zijn |
|
quote: Foretold en Virulent.. oft leuk is week niej! |
|
quote: Een kinderlokker nu ook al [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 08-09-2006 19:12] Life doesn't get much better than this! |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Tot zo |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |