|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
of |
|
Samples van onze ep staan online |
|
|
|
Goed bezig André!!! |
|
Wist je trouwens al dat er nog een Accelerate bestaat?? Ze schrijven alleen hun naam wat anders... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 12-07-2006 23:39] |
|
ja, mooie bandfoto toch??? |
|
Geen flauw idee, Berthus... Ik had de foto van een website met alleen maar hele slechte bandfoto's... Maar er is ook een xlr8 in Groningen, is volgens mij zo'n 13 in een dozijn pop/rockbandje. www.xlr8music.nl |
|
en dit is de link naar die site met de meest afschuwelijke bandfoto's... Vooral het commentaar er bij, echt heel erg flauw. http://www.rockandrollconfidential.com/hall/index.php |
|
Zo CD's zijn binnen |
|
hebbenhebbenhebbenhebbben, of nee, het zal wel kopen worden. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Inderdaad, kom maar op met die CD!!! Of moeten we echt wachten tot de 22e... |
|
quote:mooi man |
|
|
|
quote: Nee hoor dat hoeft niet |
|
spreken we even ergens af dan?? dan neem ik meteen even een stapel flyers voor je mee... |
|
quote: da's best hmmm morgen its staatfestival ik zit,hang of lig zowiezo ergens in de Docter. |
|
emotie was natuurlijk de aangewezen formatie om de stemming er in te brengen... |
|
quote: oke, zie ik je daar morgen wel... |
|
|
|
Zo, eindelijk was de hedon site weer up-to-date, dus hier de info gekopieerd van de site... ACCELERATE (cd presentatie) / KREIDLER De band laat ouderwetse heavy metal in een nieuw jasje horen en presenteren hun nieuwe cd open 20:30 / aanvang 21:00 / € 4,00 In de muziek die Accelerate maakt is duidelijk te horen door wie de heren zijn beïnvloed. Iron Maiden, Judas Priest, Annihilator en Megadeth zijn er gemakkelijk uit te halen. De muziek laat zich kenmerken door melodie, cleane zang, twee-stemmige gitaarloopjes, gitaarsolo's en dreunende basgitaar & drums. Kortom als je van een stevig potje ouderwetse heavy metal in een nieuw jasje houdt moet je Accelerate zeker gaan zien. In oktober 2000 gaat Accelerate de studio in om een eerste demo op te nemen. Deze heet heel toepasselijk 'Ode to Metal'. De cdemo wordt goed ontvangen en in de Aardschok (april 2001) krijgen ze ook een goede recensie. Eind 2001 moet er gezocht worden naar een nieuwe drummer en zanger. Ruim anderhalf jaar later is de band pas weer compleet en kunnen ze de draad weer oppakken waar ze gebleven waren. Het steeds groeide publiek weet de weg naar de band te vinden via podia door het hele land en door op festivals te spelen. De band is ook in het buitenland actief en heeft o.a gespeelt onder het toeziend oog van Kai Hanssen (Gamma Ray, Helloween) in het beroemde Headbangers ballroom gelegen in hamburg Duitsland. |
|
Yo, de cd is officieel verkrijgbaar!! Na twee weken vertraging omdat de hoesjes te donker waren afgedrukt. Nu dan wel zoals bedoeld. Te koop bij o.a. Cafe De Docter (Zwolle), Plato (Zwolle), Big One Music (Zwolle). Meer verkoop adressen volgen nog. |
|
nou, volgende keer in de plato eens checken support your local scene! Je moeder. |
|
quote: Hoeveel moest dat schijffie kosten? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |