|
Auteur: |
|
|
ZATERDAG 28 OKTOBER @ HET KASTEEL IN ALPHEN A/D RIJN CALLENISH CIRCLE + supports : Personal War (D) + After All (BEL) More info soon ! www.callenish-circle.com www.hetkasteel.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Van de site... ZA_28 THE DAWN DOMINION METAL TOUR_metal concert Callenish Circle, Perzonal War & After All zaterdag 28 oktober 2006 | van 20u tot 02u | grote zaal | 10 euro Website: www.hetkasteel.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aanwezig dus |
|
* up * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog steeds aanwezig |
|
Nog een week... |
|
Knallen vanavond! |
|
Kep nog eens t voorprogramma gedaan van personal war, goeie band hoor!! Met name die drummer is top |
|
PW kon me erg bekoren gisteren ja. Grooved als een hoer |
|
quote: Die zanger heeft ook een goeie stem! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 28-10-2006 10:36] |
|
quote: Dat is me niet echt opgevallen eigenlijk. Heb ook maar 3 nummers gezien en toen in de auto gaan pitten (keelontsteking en lichte koorts..) |
|
quote: beterschap poepie!! |
|
quote: Dan doe maar eens even zwaaien dan! |
|
Ik ga geloof ik toch niet meer. Niets meer gehoord van degene waarmee ik zou gaan en financieel komt het ook niet zo slecht uit om niet te gaan. Treinkaartje Capelle-Alphen en 10 euro toegang is toch wel wat veel voor een concert waarbij je waarschijnlijk geeneens tot het einde kunt blijven. Maargoed, wie weet verandert er op het laatste moment nog wel wat aan die situatie. Perzonal War komt vast nog wel een andere keer in de buurt |
Index / Concerten |