|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand toevallig Whitesnake gezien op Arrow Rock 2006?...ik heb ze helaas moeten missen want ik moest gewoon naar school |
|
School is voor vrouwen en homo's. |
|
En negers en gehandicapten. |
|
jah sorry ik ben 14 ik zit pas in het 2e leerjaar ik heb nog een hele weg voor me en ik ben verplicht!.. |
|
boeie...kheb nog 3 dagen school en dan ga ik naar de 3e... |
|
maarjah mijn vraag was heeft iemand Whitesnake gezien op Arrow Rock 2006???... |
|
Probeer het Arrow 2006 topic anders.... En je blijft een brugger. |
|
net of mij dat wat boeit...dat ben jij ooit ook geweest |
|
|
|
oubollige dinoband, dat voor een 14-jarige? signature |
|
Hehe, 14 jaar of niet.. whitesnake is best vet! I am the 1%. |
|
quote: tja als mijn pa dat de hele dagen draait begin je het zelf ook mooi te vinden...maar ik blijf zelf wel death/black metal luisteren |
|
moet dit in het concertentopic? |
|
quote: Ik ben inderdaad nooit een brugger geweest, nee. |
|
Ja. Het optreden was wel aardig, maar het geluid was bijzonder kut. |
|
Goh, jij hier? Bruce Banner |
|
|
|
quote: dat vond ik op de mainstage sowieso wel...bij Roger Waters stond het geluid ook heel erg zachtjes...je kon gewoon met elkaar praten |
|
|
|
Goede cover, de zangert komt toch aardig in de buurt van David Coverdale. Wanneer komt eigenlijk de nieuwe plaat uit? |
|
Indrukwekkend! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
thanks, en yeah, kan ie wel goed he Deed ie ook met zn eigen band Cloudscape als cover, nou toen moest ie dat hier ook maar doen :D hm staat me bij dat die theoretisch al uit moet zijn. ff zoeken (@lionheart) [edit]toch niet; quote: http://www.ultimatemetal.com/forum/metal-news-2/333872-whitesnake-new-album-tentatively-due-may.html [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-12-2007 21:28] |
|
Dat valt toch wel flink tegen die release datum. |
|
ja idd. oktober zou het eerst dus zijn. Slome donders, die opa's. |
|
quote: En je punt is??? Witte snaack is zo 1988!!!!! Spel vouten zijn cool! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |