|
Auteur: |
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik heb nog gezocht en dat ding zei dat er geen topic's open waren over deze band Beetje raar. Gooi maar dicht dan. Sorry ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nocternity lijkt op Burzum? Eh? |
|
Vind je niet dan? Ik zeg absoluut niet dat het een kopie is hoor, dat niet. Maar op sommige stukken schiet me Burzum gewoon te binnen. Vooral op de langzamere stukken [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-06-2006 21:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Erg vreemde vergelijking. |
|
Ik maak geen vergelijking. Ik zeg dat het me op sommige momenten te binnen schiet. Waar zou jij het mee vergelijken dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Je maakt wel een vergelijking. En ik vergelijk Nocternity nergens mee. |
|
Jij je zin joh Gaan we nu op deze of die andere verder? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Denk dat nocternity uberhaupt niet echt te vergelijken valt met andere bands. Jammer dat de volgende plaat niet voor 2007 uitgebracht zal worden, ben wel benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 18-06-2006 21:44] |
|
Iedereen zal d'r zo zijn eigen ding in horen. Laten we het daar bij houden. Jammer inderdaad dat die nieuwe zo laat uitkomt. A Fallen Unicorn vind ik een prachtplaat(je), dus ik ben retebenieuwd naar de volgende ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De volgende komt waarschijnlijk erg laat. Volgens meneer Khal Drogo: "About N things are a bit uncertain i guess there will be atleast 1 year + without a new album." |
|
Na een lange tijd maar weer eens A Fallen Unicorn opgezet. Godsamme, direct weer kippenvel Prachtband ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik hoor dr wel wat van Odium in Zenial |
|
ik heb hier En oria nieuw te koop liggen signature |
|
Uit een dubbel topic: quote: quote: quote: quote: quote: quote: Bruce Banner |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |