|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zet ze op marktplaats, daar gaat het echt hard, ben je ze zo kwijt Je moeder. |
|
Dat bleek zelfs niet eens nodig. Zojuist een Rajacker aan de lijn wiens collega er wel oren naar had. Raj, u heerscht! |
|
Graag gedaan! Mijn collega is ook al blij met me |
|
En terecht Mail gehad? |
|
Yep, poen wordt vanavond over ge-wired |
|
edit: o ja, mail mij nog even zijn mailadres door als je wilt. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-07-2006 17:00] |
|
Graag gedaan kerel! Gewoon twee mensen tegelijk blij gemaakt, dat was mijn goede daad voor deze week weer. |
|
ah, snel gefixed dus waarom ga je niet dan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-07-2006 17:02] Je moeder. |
|
quote: quote:Dat heb ik nergens beweerd. . Ik heb ook nog een staanplaats |
|
ah mensen die afhaakten? Je moeder. |
|
quote:Nee. Ik logde op de dag dag de VVK begon om 9.50 uur in op de site van Ticketmaster (dag ervoor even een accountje aangemaakt) en pas rond 10.15 uur kwam ik erdoor. De beste plaatsen die per 2 beschikbaar waren, waren toen nog zitplaatsen. Toch maar gedaan. Afijn, de hele transactie via iDeal afgehandeld en toen ik een sjekkie rookte op de goede afloop probeerde ik voor de grap eens te kijken of er ook nog losse staanplaatsen waren en dat bleek tot mijn grote verbazing het geval te zijn. Hoppakee, ook maar 1 gekocht en de vrienden en kennissen die mee naar Arrow geweest waren of dat juist gemist hadden geprobeerd die zitplaatsen aan te smeren, maar zonder resultaat dus.. Maar goed dat ik er nu vanaf ben. Ik zat hem toch wel even stevig te knijpen. |
|
ja duur grapje idd... Je moeder. |
|
Als het goed is is alles geregeld nu en heeft Raj zijn collega's de tickets in zijn mailbox zitten nu. Het geld is iig al binnen Damn, wat gaat dat heerschen vrijdag |
|
quote: hehe, tof dat je ze nog heb kunnen verkopen!!! |
|
quote: Ik had ze jou ook graag gegund maar het moet wel te doen blijven natuurlijk. |
|
*vrolijk deuntje* vanavond, vanavond, vanavond.... *vrolijk staalmannetje* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:+ vrolijke Judge Heb jij trouwens ook een staanplaats Pascal? Even een biertje doen samen lijkt me wel zo gezellig dan |
|
Het was niet echt goed. HET WAS ECHT WAANZINNIG GOED!!!!!!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeer juist |
|
OMFG ik moet vaker opletten, waarom lees ik dit nu pas... |
|
quote: volgens mij heb ik jou nog gespot vanaf het balkon was idd geweldig! Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |