|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Had er hier nog geen topic over gezien. Zeven dagen lang festival in Boedapest, met o.a. Radiohead, placebo, the gathering, dEUS, evergrey, morbid angel, gamma ray, cathedral, franz ferdinand, ministry, flogging molly, fear factory, ensiferum en nog een zooi bands voor een lage prijs. (zie www.szigetfestival.nl, maar die is niet helemaal up tot date volgens mij) Wie gaat er naartoe en wat vinden de mensen die eerder geweest zijn ervan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-05-2009 17:30] |
|
Erg gaaf festival!!! 60 podia, 1000 live acts, 7 dagen. dit gaat mijn eerste jaar worden dat ik de hele week ga, al wel een aantal keren een paar dagen geweest. www.sziget-festival.nl is ook meer info te vinden. |
|
Als alles goed gepland gaat worden ben ik er waarschijnlijk wel bij. Lijkt me erg tof! |
|
Elk jaar roep ik weer dat ik er heen wil, maar om de één of andere reden komt het er noiot van. Vast onbewuste zelfbescherming, Lowlands overleef ik net en dat duurt (all the way) maar 4,5 dagen.. |
|
Ik ga er zijn! Kaartje is al binnen.. |
|
Wat een belachelijk vet festival.. 1500 bands en ik heb er bij elkaar nog geen 10 gezien hehehe.. Er is zo ongelovelijk veel te doen dat je je echt afvraagd waarom je in godsnaam een bandje zit te bekijken. Het is er betrekkelijk schoon voor een 7 daags festival, echt alle stijlen muziek zijn er te vinden ( van metal naar roma, van blues naar drum & bass) De hele nacht door zijn de danstenten open, heersende straattheater acts en bovenalles natuurlijk fucking goedkope drank en eten.. Vooral de cocktails geserveerd in 3,3 liter emmers waren erg goed hehehehe.. Oh en 1001 dronkenmansverhalen in 1 week bij elkaar sprokkelen heerst natuurlijk ook. Volgend jaar gaan we weer.. p.s. blijf allemaal maar thuis want er waren echt al genoeg nederlanders.. |
|
klinkt erg goed Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hmmm.. gaaf! Ik meende dat er een 10-daags festival in Roemenie was, maar het blijkt dus een 7daags festival in Hongarije te zijn. Lijkt me de moeite waard om een keer heen te gaan en dan door te reizen naar roemenie, mijn favoriete vakantieland bij uitstek. Verrassend triviaal |
|
Vraag eerst maar eens aan M. hoe enthousiast hij over dit festival is. Daarna wilde hij 3 jaar niet meer naar festivals of zo |
|
Hoe was het weer? Aangezien iemand met een foto aankwam waarop het er niet zo goed op uit zag. |
|
quote: hmm.. dat wordt dus eerst inlichtingen inwinnen, voordat ik ook een festivaltrauma krijg. Verrassend triviaal |
|
Nou is M. ook gewoon een zeurpiet hoor |
|
Dat scheelt weer. Al ben ik ook relatief goed in een potje afzeiken/de grond in trappen/koeioneren/de sadist uithangen. Nu nog verdere inlichtingen inwinnen. Verrassend triviaal |
|
Mwoah, wat ik dr van meekreeg viel dat best mee hoor.. |
|
Verrassend triviaal |
|
Hmmmmz ik ben benieuwd wat de heer M tegen sziget had dan.. Ik wil ook 3 jaar lang niet meer naar festivals.. Ik ga gewoon alleen nog maar naar sziget hehehe.. Misschien dat zijn tent beroofd is? De mijne is ook overhoop gehaald, maar Sziget staat erom bekend dat zigeuners snachts de campings afstruinen. Simpel op te lossen, maak van je tent een pleuris zooi en zorg dat je je pinpas, geld, paspoort, telefoon e.d. gewoon bij je draagt. Kleren jatten ze toch niet. Meisje die naast mij stond is tijdens haar slaap beroofd van haar portemonnee die ze doodleuk in het zijvakje van haar tent had zitten. Simpele messnee in zijkant van tent en het was gebeurd. Maar de sfeer is de eerste 4 dagen hippieachtig goed en de laatste 3 dagen merk je dat er een paar idioten zijn die 7 dagen feesten niet helemaal trekken en daardoor iets arelaxter worden. Kwestie van geen ruzie zoeken en ruzie vooral uit de weg gaan. Dit had ook wel te maken dat er in de loop van de week steeds meer hardrugs op het terrein kwamen. Maar al met al is Sziget de meest heersende en gezellige plek op aarde die ik tot nu toe heb ontdekt. Ik heb zowaar heimwee... |
|
Valt wel mee allemaal hoor, hehe. We hebben daar 9 dagen gestaan, dat was ietwat overkill voor mij ja, 6-7 dagen was genoeg geweest wat mij betreft. Geen kwaad woord over het festival verder. Mijn antipathie gaat voornamelijk uit naar het land Hongarije + inwoners . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-08-2006 15:40] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Grappige samenvatting van 2005.. Zo te zien veranderd er nauwelijks wat aan het aanbod van de verschillende tenten. http://www.youtube.com/watch?v=x4qxP_KYRh8 http://www.youtube.com/watch?v=uv-E6lyqkok&mode=related&search= Samenvattingkje van dit jaar. Hongaren zijn idd een apart volkje.. Ze zijn niet erg dol op toeristen, maar zodra een jongere een beetje engels kan spreken is het al snel verdomd gezellig. Een feestje bouwen kunnen ze daar wel. |
|
Iemand nog authentieke Hongaarse palinka gedronken? Verrassend triviaal |
|
Uiteraard.. Maar ik ben vooral erg dronken geworden van de absinth en uiteraard de nodige gin tonics en de hiervoor genoemde cocktails. |
|
Ik ben opzoek naar een site met info over Sziget 2007, die niet in het Hongaars is. Iemand 'n link? |
|
|
|
quote: Danku |
|
Hammerworldstage: Within Temptation (aug 8) Negative (aug 9) Soulfly (aug 9) Killing Joke (aug 10) Skinny Puppy (aug 10) Pleymo (aug 11) Nevermore (aug 11) Satyricon (aug 12) Napalm Death (aug 13) Hanoi Rocks (aug 14) Hamerfall (aug 14) Altar Drill De Facto Dalriada Depresszió Ideas Nevergreen beatrice Pokolgép Kalapács Deák Bill Gyula Watch My Dying Superbutt Blind Myself Subscribe Hard Demonlord Gyöngyvér Moby Dick [Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 26-06-2007 19:42] it ain't so bad to be a psychopath |
|
Dit jaar, bij gebrek aan vakantiedagen en euro's, niet aanwezig, maar vorig jaar was ultiem. Echt het tofste festival waar ik ooit ben geweest come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |