IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 15-07-2006 Metal Fest Simplon Vorige pagina
Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 15-07-2006 18:51 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Spring over een uurtje op de fiets.

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 16-07-2006 1:48 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Saaie avond plus zaadloze kutbands! MGD viel opzich nog wel te doen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-07-2006 6:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

As it burns noggezien? dat was best goed dude, alleen is het jammer dat joost neit meespeelde!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 16-07-2006 20:40 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

man man man wat'n feestje

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-07-2006 20:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

idd! ik heb leo ook nog nooit zo teut gezien als daar tegek! en wat deed jij nou steeds met dat kleine bekkentje? hehe..
ik heb van jullie maar een klein stukje gezien omdat ik met mgd in de bovenzaal bezig was, maar wat in nog heb gehoord (o.a That Mirryll) was tegek dude coole basswah trouwens, wat is het?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Posted 16-07-2006 21:02 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2006 20:46 schreef jbassist het volgende:
idd! ik heb leo ook nog nooit zo teut gezien als daar tegek! en wat deed jij nou steeds met dat kleine bekkentje? hehe..
ik heb van jullie maar een klein stukje gezien omdat ik met mgd in de bovenzaal bezig was, maar wat in nog heb gehoord (o.a That Mirryll) was tegek dude coole basswah trouwens, wat is het?

Hehehe jep Leo was behoorlijk teut inderdaad
Maddin had zijn splash stuk gemept 'Paiste' kan niks hebben,daarna kun je hem dus goed gebruiken om mee te schoppen
Cool dat je de basswah tof vond,het is een Jim Dunlop cry baby basswah model 105 q. Ook niet iets voor jou?

http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=272&pmh=products/p_and_e_detail

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-07-2006 12:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Volgens mij was jij ook al een aardig eindje heen, of niet Tucker?

Was inderdaad op zich een leuk feest. Jammer dat er niet net wat meer volk was. Maar niet slecht voor een eerste editie. Ben benieuwd naar een eventueel vervolg.

By the way, het zwakke punt van dat bekkentje was niet het merk, maar de afmeting. 8" 'plonsjes' zijn over het algemeen geen lang leven beschoren. Maar dit terzijde.

Touché, pussycat!

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Posted 17-07-2006 18:14 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 12:43 schreef Sporty Voleg het volgende:
Volgens mij was jij ook al een aardig eindje heen, of niet Tucker?

Was inderdaad op zich een leuk feest. Jammer dat er niet net wat meer volk was. Maar niet slecht voor een eerste editie. Ben benieuwd naar een eventueel vervolg.

By the way, het zwakke punt van dat bekkentje was niet het merk, maar de afmeting. 8" 'plonsjes' zijn over het algemeen geen lang leven beschoren. Maar dit terzijde.

uhhhhh

Niet alleen 'plonsjes'maddin heeft ook een paar keer al een china kapot gehad ,paiste alpha gebruikt hij het meest geloof ik,mischien slaat hij ook wel een beetje te hard

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-07-2006 18:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2006 21:02 schreef Tucker 10-4 Harley het volgende:
Cool dat je de basswah tof vond,het is een Jim Dunlop cry baby basswah model 105 q. Ook niet iets voor jou?

http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=272&pmh=products/p_and_e_detail

eeem checken!!
het zal nog wel even duren voordat men me in seizure een basswah laat gebruiken (distortion word al bestraft hehehehe ) maar ik ben er al een tijdje benieuwd naar en het klonkt zaterdag ook erg coole dus binnenkort maar even 1 proberen

Edit: over die Paise alpha's, NOOIT gebruiken tijdens opnamens... klinken verschrikkelijk!!
IMO dan

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 17-07-2006 18:21]

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Posted 17-07-2006 19:02 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 18:20 schreef jbassist het volgende:
eeem checken!!
het zal nog wel even duren voordat men me in seizure een basswah laat gebruiken (distortion word al bestraft hehehehe ) maar ik ben er al een tijdje benieuwd naar en het klonkt zaterdag ook erg coole dus binnenkort maar even 1 proberen

Edit: over die Paise alpha's, NOOIT gebruiken tijdens opnamens... klinken verschrikkelijk!!
IMO dan

hehehe hoezo...Reasons, not rules make us strong! Duzz jij hebt je wel aan regels te houden

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-07-2006 19:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hehehehe...
Bestraft is een groot woord natuurlijk, maargoed.. als alleen ik het cool vind klinken en de rest er niet vrolijk van word laat ik het liever achterwege, vooral ook omdat ik zelf nog een beetje aan het zoeken ben naar een goede distortion.
De meeste die ik tot nu toe heb geprobeert zorgden voor een rommelig laag.

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Posted 17-07-2006 19:16 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

De Boss ODB-3 ook niet,die bevalt mij uitstekend

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Posted 17-07-2006 22:12 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-07-2006 22:33 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Hey je bent me voor! Ik wilde net hier gaan spammen over de leuke foto's op www.metalshots.com

Het was een leuk feestje. Wel weinig publiek helaas maar de sfeer was tof!

Bla

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-07-2006 23:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Yohoo, en ik de hele dag al ongeduldig metalshots checken, maar ze zijn nu dus on-line. Cool. *gaat checken*

Touché, pussycat!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2006 0:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 20:05 schreef Schaep het volgende:
Ah, dan ben ik al wel weer in Nederland, dus vast aanwezig!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com