|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Spring over een uurtje op de fiets. |
|
Saaie avond plus zaadloze kutbands! MGD viel opzich nog wel te doen. |
|
man man man wat'n feestje |
|
idd! ik heb leo ook nog nooit zo teut gezien als daar tegek! en wat deed jij nou steeds met dat kleine bekkentje? hehe.. ik heb van jullie maar een klein stukje gezien omdat ik met mgd in de bovenzaal bezig was, maar wat in nog heb gehoord (o.a That Mirryll) was tegek dude coole basswah trouwens, wat is het? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehehe jep Leo was behoorlijk teut inderdaad Maddin had zijn splash stuk gemept 'Paiste' kan niks hebben,daarna kun je hem dus goed gebruiken om mee te schoppen Cool dat je de basswah tof vond,het is een Jim Dunlop cry baby basswah model 105 q. Ook niet iets voor jou? http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=272&pmh=products/p_and_e_detail |
|
Volgens mij was jij ook al een aardig eindje heen, of niet Tucker? Was inderdaad op zich een leuk feest. Jammer dat er niet net wat meer volk was. Maar niet slecht voor een eerste editie. Ben benieuwd naar een eventueel vervolg. By the way, het zwakke punt van dat bekkentje was niet het merk, maar de afmeting. 8" 'plonsjes' zijn over het algemeen geen lang leven beschoren. Maar dit terzijde. Touché, pussycat! |
|
quote: uhhhhh Niet alleen 'plonsjes'maddin heeft ook een paar keer al een china kapot gehad ,paiste alpha gebruikt hij het meest geloof ik,mischien slaat hij ook wel een beetje te hard |
|
quote: eeem checken!! het zal nog wel even duren voordat men me in seizure een basswah laat gebruiken (distortion word al bestraft hehehehe ) maar ik ben er al een tijdje benieuwd naar en het klonkt zaterdag ook erg coole dus binnenkort maar even 1 proberen Edit: over die Paise alpha's, NOOIT gebruiken tijdens opnamens... klinken verschrikkelijk!! IMO dan [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 17-07-2006 18:21] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: hehehe hoezo...Reasons, not rules make us strong! Duzz jij hebt je wel aan regels te houden |
|
Hehehehe... Bestraft is een groot woord natuurlijk, maargoed.. als alleen ik het cool vind klinken en de rest er niet vrolijk van word laat ik het liever achterwege, vooral ook omdat ik zelf nog een beetje aan het zoeken ben naar een goede distortion. De meeste die ik tot nu toe heb geprobeert zorgden voor een rommelig laag. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De Boss ODB-3 ook niet,die bevalt mij uitstekend |
|
|
|
Hey je bent me voor! Ik wilde net hier gaan spammen over de leuke foto's op www.metalshots.com Het was een leuk feestje. Wel weinig publiek helaas maar de sfeer was tof! Bla |
|
Yohoo, en ik de hele dag al ongeduldig metalshots checken, maar ze zijn nu dus on-line. Cool. *gaat checken* Touché, pussycat! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |