|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
En das dus gelijk met graspop, dus houdt het op ... |
|
Alleen Normaal is tof. Verder geen enkele reden om naar Den Haag af te reizen. |
|
Voor mij is het vrij dichtbij dus ben denk ik wel aanwezig! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik zal je m`n nummer even mailen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Voor de bands hoeft het inderdaad niet. Ik zie het zondag wel. Had liever vorige jaar gegaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Moet bij een kraampje staan, dus ben ook aanwezig. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Haha, ongeloofelijk wat een rommel weer dit jaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Juist. Maar het is me te ver weg. En te druk, ondanks dat er ook voetbal is. |
|
Aanwezig, en om tien voor 9 snel weg. |
|
Ik loop daar ook wel ergens rond Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Optreden Di-rect vervroegd Het afsluitende optreden van Di-rect op Parkpop wordt aanstaande zondag vervroegd naar 20.05 uur in verband met de voetbalwedstrijd Nederland – Portugal. Het optreden van Di-rect stond aanvankelijk gepland van 20.30 tot 21.30. De Haagse band start zijn optreden nu om 20.05 uur. Het optreden is om 21.05 uur afgelopen. Parkpop zet geen schermen neer in het Zuiderpark. Het overige deel van het programma blijft ongewijzigd. Hehe, tis me wat, dat voetbal. Ach, ik kijk wel gewoon op nederland 3. Wat een klote weer, btw. |
|
NORMAAL is wel geweldig natuurlijk, maar ja die heb ik vorige week in Nieuw-Vennep al gezien. |
|
Half 4 schijnt het, volgens de parkpop site. Even kijken. |
|
Het is kankerweer. Ben er 3/4 jaar geleden een keer geweest, maar ik vond het maar niks. |
|
stukje op tv gezien |
|
Zo! Normaal was erg goed, zeg. Vooral genoten van het instrumentale nummer. Geen idee wie die derde gitarist is, maar die deed het niet verkeerd. |
|
Gezien her weer en dat bijna iedereen al weer thuis was toen ik weer in den haag was, ben ik maar op de bank gaan zitten. Straks hopelijk Ilse op TV. en in roermond is het op molenrock gewoon droog :S Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Godver wou er heen, maar vanwege het weer toch maar niet gegaan. Wordt het nog herhaald? |
|
quote: Misschien bij uitzending gemist? |
|
quote: inderdaad. kon wel merken dat de filmcrew niet echt bekend was met normaal. normaal gesproken wordt er ingezoomd op de frontman, benny jolink dus. maar toen hij achter de piano zat werd telkens die andere kerel met die mega neus gefilmd terwijl je duidelijk kon zien dat hij niet alles alleen zong. nouja boeiend ook Je moeder. |
|
quote: Frederik puntdroad, ja. Het is wel zo dat heel vroeger, toen hij ook al in de band zat hij altijd de 2de stem zong. En soms de leadvocals. Maar toen waren die cameramensen nog niet geboren, hehehe. |
|
quote: Het was inderdaad droog, tot bij engine of pain |
|
eheh was wel tof, heb eigenlijk maar 1 band gezien, en voro de rest beetje rond gehangen daarzo en bokjegesprongen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kutweer was het. Ging echt kapot vanmmorgen om 0600 (!!!) uur. Bands e.d. waren kut, want ze waren niet te horen. Nee zoals elk jaar weer geslaaggd ondanks regen e.d. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |