|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dawn - the knell and the world geweldig Bruce Banner |
|
quote: Het is een 'hij' Nee. sinds eeh 2003 geen scene hosting meer kunnen krijgen (toen was archive.org er nog niet geloof ik) dus sindsdien gekapt... enige wat er van over is zijn de mp3's op mn HD en eeh dit: http://www.discogs.com/label/Arghprkl enfin, misschien ooit een herstart... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-07-2006 1:21] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: gewoon verder gaan, als ik jou was. ik ken zo allen undacova, heel mooi geluid.. En Kaebin Yield is ook iets wat me zo wie zo bekend voor komt. Shatterbreak moet ik aan denken. Suck my piss |
|
quote: je was zelf toch ook gekapt met maken? zo iets verteldeje eerder. Breakcore is mode. Muziek niet.Fuck de rest. of "fuck off nowadaysbrkr." idm is een geval appart qwa term. Niets intellychens aan. Np; The Kill - Tracksuit Pants Are Thrash Suck my piss |
|
klopt, ook al jaren geen tracker/sequencer meer aangeraakt, u heeft goed opgelet!... niet dat ik er zo goed in was haha... toch knaagt het wel minimaal eens per maand om er weer eens wat mee te gaan doen, maar ben te verslaafd aan andere dingen tegenwoordig... of de 'passie' verloren?... maar wie weet.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Stevie Ray Vaughan-Texas Flood |
|
Forgotten Tomb - Songs to Leave |
|
Aura Noir- Black Thrash Attack |
|
quote: gisteren ook nog pak nummers van geluisterd, prima muziek NP: Borknagar - Revolt Faustian Spirit of the Earth |
|
Bestial Mockery-Satanic Sacrifice |
|
Battered - Battered |
|
<code> - An Enigma in Brine Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bolt Thrower - At first light Against God and Government |
|
Old Man's Child - Enslaved and Condemned |
|
Bong-Ra - Coke Sniffah Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Cretin - Cook The Cupcake Suck my piss |
|
Bong-Ra - Death To False Metal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Alice in Chains - Chemical Addiction Disko Disko Partizani |
|
Cretin - Daddy's Little Girl DADDY'S LITTLE GURUWL!!DADDY'S LITTLE GURUWL!! put the lipstick on, and make him wear a dress Suck my piss |
|
Alice in Chains - Bleed the Freak Disko Disko Partizani |
|
Back2School (Mixed by DJ Rob) cd1 Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vivaldi - Vier Jaargetijden Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jerry Cantrell - My Song Disko Disko Partizani |
|
Orphaned Land - Mabool zo kan ie wel weer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |