|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 21 juli in de Goudvishal! Zaal open 20:00 Entree € 7,00 Zemial Als een van de pioniers uit het Hellenic Black Metal genre ons land aan doet is dat een goede zaak. De muziek is ondanks de oorsprong niet echt te vergelijken met andere grootheden uit dit onderschatte genre als Rotting Christ en Varathron. Hoewel er degelijk raakvlakken zijn lijkt de inspiratie toch vooral te komen uit het primitieve werk als dat van Bathory en Celtic Frost. Zemial staat niet bekend om de overdaad aan releases maar in Mei dit jaar zag dan toch de tweede fulllength het levenslicht in de vorm van “In Monumentum”. De Heavy Black Metal klinkt goed zwaar en de Griekse sfeer is nogsteeds niet verdwenen. Geniaal dat deze heren het nog doen zo. Voor liefhebbers van: Bathory, Varathron, Hellhamer Anael Malende Black Metal uit het nabije Duitsland is niets nieuws meer en ook zijn er in andere buitenlanden genoeg bands welke terug grijpen naar deze Old-School sound, maar dit alles neemt niet weg dat Anael wel degelijke goede nummers produceert. Vooral nummers van hun debuut zijn nog steeds prima aan te horen en met de Heavy/Thrash/Death invloeden kan men soms verrassend uit de onverwachte hoek komen. Voor liefhebbers van: Necromantia, Samael Zwartketterij Killer headbanging Nekro-Thrashing Black Metal! Nederland heeft zelden smeriger, grittiger en meer Necrö geklonken! Dit trio sodomieten doet oude tijden herleven met een geest ver in ware metal. Hellfukk! Voor liefhebbers van: Necrö, Dirt & Alcohol! Line up 20:40 - 21:10 Zwartketterij 21:30 - 22:20 Anael 22:40 - 23:40 Zemial flyer volgt nog!! Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
Hoogst waarschijnlijk wel aanwezig! Op je knie en pijp voor genade! |
|
aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-06-2006 11:30] |
|
|
|
Die benamingen altijd toch Ik ben er iig. |
|
Ik kom ook wel even loeren denk ik. |
|
mm iets mis met de benamingen? heb toch niet de plank misgeslagen op de flyer ; - ) |
|
en waar is verdommme ons monnikje...?!?!?! |
|
die is alvast naar Arnhem vertrokken, om ff te neuzen in Ome Joop's Legerstee! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaaf, eens zien of ik een slaap plek kan ritselen. Against God and Government |
|
Wat een grap Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ome Joop's Legerstee heerst! Hij heeft een uiterst ruim assortiment lectuur en is altijd bereid het een en ander toe te lichten als je niet helemaal je keuze kunt maken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Het was erg warm, niet erg druk (buiten was het drukker dan binnen geloof ik), Zemial was ontzettend goed, het geluid van Anael was (vooral in het begin) niet erg goed (vooral de vocalen waren slecht hoorbaar), Zwartketterij liet erg lang op zich wachten, muziek was redelijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Dat kwam vooral doordat Anael pas laat daar was en wij dus ook pas laat konden soundchecken, en daar kwam ook nog bij dat onze drummer zijn doublebass-pedaal vergeten was en helemaal terug moest rijden vanaf Elst. Maar goed, het ging wel redelijk, ondanks de enorme hitte en de niet hoorbare bekkens. Verder een zeer gezellige avond, iig genoeg toppertjes gedronken met Sleezer Raefmans [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 23-07-2006 14:40] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Zwartketterij was erg gaaf! van Anael kon me niet zo boeien voor zover ik het nog weet en daarna moesten we er alweer vandoor.. Ik kan me niet zoveel meer herinneren van na Zwartketterij [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 23-07-2006 14:45] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zuiplap! Fuck the world and fuck you |
Index / Concerten |