IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Architects Vorige pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 21-12-2010 23:17 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Hollow Crown was voor mij nog net te doen, dus ik verwacht dat ik die nieuwe niet ga trekken

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-12-2010 23:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2010 22:36 schreef iPim het volgende:
Op last.fm is er echt een hele groep mensen die echt architects de vernieling in schelden om hun nieuwe album .

Hoe typisch ook weer

Architects heeft mij nooit echt kunnen boeien (al geven ze live meestal wel een goede show weg), maar ik ga die nieuwste waarschijnlijk wel beluisteren.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-12-2010 23:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De eerste minuut van het nieuwe album is wel goud, dat zeker.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-12-2010 15:12 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Kleine tip voor wie de nieuwe Architects spotgoedkoop wil bestellen:

http://www.cdwow.com/CD/architects-here-now/dp/19925483/37359699

Argh
Usericon van Argh
Posted 25-12-2010 15:22 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik sla over

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-12-2010 15:26 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Oké.

Argh
Usericon van Argh
Posted 25-12-2010 15:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-02-2011 23:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 23:49 schreef iPim het volgende:
Blijft een dikke tegenvaller als fan van Nightmares. Die overgang kan ik gewoon niet bevatten. De plaat is redelijk catchy en dat zei ik in mijn review ook, maar dat is niet alles. Als ik niet had geweten dat dit album door Architects was gemaakt had ik het misschien hoger gegeven. Architects heeft gewoon veel meer in zijn mars dan wat ze op The Here And Now laten zien. Geen slechte plaat, maar toch een dikke tegenvaller.

Ik snap je punt, maar ik maak dan weer het omgekeerde mee. Architects heeft mij nooit kunnen boeien, maar op The Here and Now klinken ze eindelijk echt 'fris'. De zoetsappige ballads hadden niet gehoeven (zit er nu wat electronica in die tracks verborgen?), maar de andere nummers draai ik graag. Naar mijn mening het beste werk van Architects tot nu toe, maar het is begrijpelijk dat de fans van het ouder werk afhaken.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Waarom ga jij altijd naar een topic van een band als we daarna meestal toch nooit verder lullen, Ben?

Oh wacht

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 23:54]

iPim
Usericon van iPim
Posted 01-02-2011 23:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2011 23:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik snap je punt, maar ik maak dan weer het omgekeerde mee. Architects heeft mij nooit kunnen boeien, maar op The Here and Now klinken ze eindelijk echt 'fris'. De zoetsappige ballads hadden niet gehoeven (zit er nu wat electronica in die tracks verborgen?), maar de andere nummers draai ik graag. Naar mijn mening het beste werk van Architects tot nu toe, maar het is begrijpelijk dat de fans van het ouder werk afhaken.

Afhaken doe ik min of meer, maar het is oneerlijk om het alleen op dat feit af te schrijven waardoor ik de review objectief heb gehouden. Als je van die climaxen houdt die hier en daar verwerkt zijn moet je echt naar God Is An Astronaut gaan luisteren en misschien word je wel net zo'n softie als ik.

Eigenlijk was deze ommekeer ook te verwachten, min of meer. De band is met elke release een stuk radiovriendelijker gaan klinken. Op het voorgaande album ging het nog wel, maar The Here And Now is wel een héél erg grote stap. De verandering is te groot en het album bezit te weinig catchy-ness om écht catchy te zijn zoals ADTR door die vele slappe zeik-passages.

Wél ben ik het met je eens dat de band fris en gedrevener dan ooit klinkt. Misschien komt het door al die scene-kids die ze nu in hun bandwagon hebben zitten?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 23:58]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com