|
Auteur: |
|
|
Wie van jullie kent de Israëlische black metal band Bishop Of Hexen? 23-06-2006 is hun spiksplinternieuwe album uitgekomen, getiteld: "The Nightmarish Compositions". En deze is zeer zeker een luisterbeurt waard! Website: www.bishopofhexen.com Mp3's: www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=110212 Myspace: www.myspace.com/bishophexen Platenmaatschappij: www.ccpcom.window.hl-users.com/ccprecords/boh.htm |
|
Ik vind het verschrikkelijk en dat gebeurt echt niet dikwijls signature |
|
Het is een matige band, dan kun je uit dat land beter Salem of Orphaned Land hebben. |
|
Dit is het voor mij toch niet helemaal vrees ik. Bespeur ik daar wat Cradle trouwens? |
|
Wat gay! Against God and Government |
|
quote: Lees eens wie het topic geopend heeft Nee, Cradle vind ik persoonlijk nog wel gaan, maar dit... niet echt |
|
Wat ben jij toch een tenenkaaseter, CoF. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ach, zo slecht klinkt het toch niet? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hamas bashing black metal art? |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb deze promo net ontvangen en zo gek klinkt dit helemaal niet hoor. Een beetje spooky black, niet altijd heel overtuigend, maar allerminst belabberd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hele grote meh. |
|
Vanwege de naam van de band haak ik al af en ga ik het niet eens luisteren. Zo! Daar! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een blinde haat. Nounou. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Het heerst! Lees ik her en der. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zie je nou wel dat de plaat leuk is! |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Crossing the Borders Between Light and Darkness is een gaaf intro. Daar houdt het ook wel mee op. Kutstem ook. Hafgufa |
|
Ik hou wel van die creativiteit en eigenzinnigheid. Wel jammer dat het album vooral al uitgebrachte singles bevat. Luistert daardoor toch lastiger als een album. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hello guys, I like the willfulness and imagination. It's a shame the album mostly contains singles which have already been released. Listening as an album is even more complicated. Thanks, https://askmeoffers.com/ Askmeoffers.com |
|
quote: Dit is toch een nieuwe vorm van spam, de bovenstaande post letterlijk vertalen en dan een linkje eronder... Gelukkig zijn er hier niet zoveel BoH-fans dus zal deze spammer weinig succes oogsten me dunkt |
Index / Heavy Metal |