IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nationale Metalquiz® editie 2006 Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 14:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2006 13:01 schreef DecomposingBitch het volgende:
Voor de pauze stonden we nog 22e. Die eindscore had ik eigenlijk ook verwacht, want het tweede deel van de quiz ging best goed! Was dus even een tegenvaller dat we 5 plaatsen gezakt waren.
De rest deed het in deel 2 net wat beter

quote:
Maar ja, ik zie dit gelukkig niet als een afspiegeling van mijn 'metal kennis'. Van de ruim 1000 (verschillende) cds die ik en 'mijn kompaan' hebben hebben we er welgeteld 7 voorbij horen/zien komen. Wel bijna alle iets bekendere gothic bandjes zijn voorbij gekomen. Kattengejank! We hebben gewoon een andere smaak dan de samenstellers van de quiz.
Zo zou je het kunnen opvatten maar dit jaar hebben we meer dan ooit de genres en de diverse tijdsperiodes gelijkmatig verdeeld. En wees blij dat we de bekende gothic gepakt hebben. Ik denk dat er veel mensen meer moeite gehad zouden hebben als we i.p.v. After Forever, Epica, Nightwish en Lacuna Coil Sirenia, The Sins Of Thy Beloveth, Draconian en Visions Of Atlantis of nog obscuurder materiaal gebruikt zouden hebben

quote:
En ik had toch ook wel verwacht dat Metal Mike hoger zou eindigen...
Die deed nu voor de derde keer mee (eerst met Andre Verhuyzen en vorig jaar met Robbie Woning) en voor de 2de keer wist hij de finale niet te halen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer en 2 mensen met een gelijke smaak in een ploeg is om een goede klassering te halen ook niet echt aan te raden.

quote:
Ik heb iig weer erg veel lol gehad, metal raden onder het genot van een biertje! Misschien doen we volgend jaar weer mee. En nee, ik verwacht dan niet dat we veel hoger zullen eindigen.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-09-2006 20:19 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tja, over smaak valt nu eenmaal niet te twisten... En over de inhoud en moeilijkheid van de quizvragen zal ik dan ook maar niet beginnen... Ik zou alleen wel graag eens een keer de samenstellers zelf mee willen zien doen aan een quiz die door de vaste deelnemers is samengesteld. Kijken wat voor verschillen er zijn qua stijl vragen en muziekkeuze en zo.
Je komt trouwens wel redelijk ver met de Aardschok lezen heb ik gemerkt. De kereltjes bij ons aan tafel hadden een lading Aardschokken bij zich en ze schreven ook voor weet ik welke e-zine waardoor ze vaak promo's e.d. kregen. Dan zit je er natuurlijk 'helemaal in'.
Hehehe, ik ben al blij als ik alle titels van mijn eigen cds weet... Titels van nummers hoef je bij mij al helemaal niet aan te komen. Dan is het vaak 'nummer 9 van die en die cd' en verder kom ik niet. Ach, misschien ga ik me er ooit weer eens in verdiepen. Maar ik ben toch een meer 'recreatief' luisteraar. Daarom is het met zo'n quiz ook leuk om gewoon te luisteren en te kijken en je dan te verwonderen over hoeveel er eigenlijk te luisteren valt op metalgebied.
Zo, dat was weer een heel filosofisch verhaaltje!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 20:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2006 20:19 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hehehe, ik ben al blij als ik alle titels van mijn eigen cds weet... Titels van nummers hoef je bij mij al helemaal niet aan te komen. Dan is het vaak 'nummer 9 van die en die cd' en verder kom ik niet. Ach, misschien ga ik me er ooit weer eens in verdiepen. Maar ik ben toch een meer 'recreatief' luisteraar. Daarom is het met zo'n quiz ook leuk om gewoon te luisteren en te kijken en je dan te verwonderen over hoeveel er eigenlijk te luisteren valt op metalgebied.
Zo, dat was weer een heel filosofisch verhaaltje!
My thoughts exactly

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com