Tja, over smaak valt nu eenmaal niet te twisten... En over de inhoud en moeilijkheid van de quizvragen zal ik dan ook maar niet beginnen... Ik zou alleen wel graag eens een keer de samenstellers zelf mee willen zien doen aan een quiz die door de vaste deelnemers is samengesteld. Kijken wat voor verschillen er zijn qua stijl vragen en muziekkeuze en zo.
Je komt trouwens wel redelijk ver met de Aardschok lezen heb ik gemerkt. De kereltjes bij ons aan tafel hadden een lading Aardschokken bij zich en ze schreven ook voor weet ik welke e-zine waardoor ze vaak promo's e.d. kregen. Dan zit je er natuurlijk 'helemaal in'.
Hehehe, ik ben al blij als ik alle titels van mijn eigen cds weet... Titels van nummers hoef je bij mij al helemaal niet aan te komen. Dan is het vaak 'nummer 9 van die en die cd' en verder kom ik niet. Ach, misschien ga ik me er ooit weer eens in verdiepen. Maar ik ben toch een meer 'recreatief' luisteraar. Daarom is het met zo'n quiz ook leuk om gewoon te luisteren en te kijken en je dan te verwonderen over hoeveel er eigenlijk te luisteren valt op metalgebied.
Zo, dat was weer een heel filosofisch verhaaltje!