We hebben inmiddels al topics voor verschillende vakantielanden maar zover ik mij kan herinneren zijn de baltische landen nog niet aan bod gekomen.
Om onduidelijkheden te voorkomen, dit zijn de Baltische landen:
Estland,
Letland,
Litouwen.
Zijn er mensen die al die kant op zijn geweest of van plan zijn te gaan? Lijkt me zeer interessant om meer te weten te komen over deze in toeristisch opzicht relatief onbekende* landen. (* zover ik weet)
Met name Estland intrigeert mij behoorlijk. Naar mijn idee is er daar een erg grote en bloeiende metal scene. Bedoel; de kwalitatief goede (vaak originele) bands lijken als paddestoelen uit de grond te schieten en op een bevolking van amper 1,4mln lijkt me dat een knap staaltje inzet. Letland blijft met o.a. Skyforger en Urskumug ook niet achter wat dat betreft.
Metal terzijde, als ik de foto's die ik op internet tegenkom moet geloven zijn het ook super mooie landen met een groot herontdekt cultuurgoed en veel ongerepte natuur. Dit vanwege de culturele onderdrukking en de gigantische stukken natuur die tot verboden terrein waren verklaard onder het Sovjet-bewind.
Anyway, any thoughts?