quote:
Op 20 juli 2006 19:47 schreef Snaack het volgende:
Goed, ik heb natuurlijk ook gefilterde informatie gekregen en daardoor kreeg ik een rode waas voor mijn ogen. Niet elke band wil blijkbaar overal en altijd spelen. Mijn fout.
Precies, je kan wel gelijk in de aanval gaan. ieder zijn recht natuurlijk. Maar een reactie zoals je heb gegeven is nergens voor nodig. Wij als band(s) zijde hebben altijd wel zin om te spelen en waar dat maakt geen hol uit. We (batter) hebben zelfs een keer in Café Rocks in Enschede gespeelt waar we voor nop hebben gespeeld. Normaal vragen we iig reiskosten vergoeding om de financien een beetje te drukken de reis is niet gratis. Toch hebben we wat gegekregen Top dus!!
quote:
Dat dit overmacht is klopt, voor Nighttown ja. Die toko is deze week door de curator dichtgegooid.
Dat is idd slecht nieuws, niemand zit daarop te wachten jullie niet wij niet.
quote:
Normaliter zouden alle producties gecancelled worden in zo'n situatie, maar blijkbaar is de organisatie van Nighttown zo betrokken dat ze zonder aarzelen gelijk aan de slag zijn gegaan om nieuwe onderkomens voor de producties te vinden zodat zowel bands als bezoekers niet teleurgesteld worden.
Respect,
grote klasse dat dat in gang is gezet. Eerlijk waar. Maar blijft de keuze altijd nog aan de band of ze daarmee akkoord gaan.
quote:
Gezien de omstandigheden (baan kwijt, toffe zaal kwijt, dat moet pijn doen!) kan ik niet anders dan veel respect voor de organisatie hebben, me dunkt. Ze doen meer dan nodig is.
Kijk das voor niemand leuk zowel voor jullie als voor de bezoekers van nighttown. Ikzelf ben ook een keer onstlagen wegens bedrijfseconomische redenen en dat doet zeker pijn kan erover meepraten.
quote:
Als de bands aan de busladingen fans die op hun concerten afkomen door kunnen geven dat de gig gecancelled is, kunnen ze net zo makkelijk doorgeven dat de gig verplaatst is. Naar een in Rotterdam meer dan bekende lokatie trouwens.
Toch kan je lang niet iedereen bereiken die je in de afgelopen weken heb benaderd. Niet iedereen heeft de tijd ervoor om iedereen af te bellen/opnieuw te flyeren en weet ik het wat. Voor ons was het een afgelopen zaak. Jammer, spijtig maar die ene optreden dat we missen is ook geen ramp. Misschien dat het toch nog druk wordt. Beter voor jullie dus, minder voor ons maar altijd nog onze keuze.
quote:
Het feit dat zowel Batter als Warmaster gecancelled hebben schoot dan ook enorm in mijn verkeerde keelgat. Iedereen doet zijn best om het door te laten gaan, wie haken er af? De bands..
Het is jammer dat we af hebben gezegt maar dat is met flink wat overleg gegaan. Overleg dat nighttown ook met ons had moeten hebben over het feit dat het prompt werd verplaatst naar waterfront. Er had ook gewoon gevraagt kunnen worden van wat vinden jullie daarvan? We zijn allemaal volwassen dus hadden we daar met overleg op een normale manier uit kunnen komen. Om reacties zoals Kutband en blabla te voorkomen.
quote:
Het zal door mijn eigen instelling komen dat ik hier zo woest van wordt, die is nagenoeg het omgekeerde namelijk.
Iedereen heeft een eigen kijk op dingen zoals jij in deze situatie.
Ik hoop ook echt voor nighttown dat ze hun activiteiten gewoon voort kunnen zetten.
Verleden jaar stonden we ook bij jullie in nighttown en hebben we een topavond gehad, reuze gezellig. Maar kicken op de naam Nighttown, Nee. Als band wil je gewoon veel spelen, omdat je het leuk vind maar ook om je muziek te laten horen aan andere in de hoop dat het aanslaat. Misschien dat we in het vervolg als nighttown blijft bestaan een spetterend avondje kunnen neerzetten, maar das altijd nog jullie keuze als het zover komt. Ik zou het ook heel jammer vinden als een tent als nighttown op de schop moet gaan. Succes
Alex