IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : za 22-07 Warmaster, Modellbauw, Batter @ Nighttown, Rotterdam *cancelled/ verplaatst* Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-07-2006 19:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2006 16:36 schreef Herry het volgende:
Uiteraard. Wel eens gehoord van overleg?

De actie van Nighttown van ondoordacht, stom geregeld en niet slim.

Elke organisatie die zichzelf professioneel noemt werkt met uitwijklokaties. Dat jij dat niet gewend bent zegt meer over jullie niveau.

quote:
Zoals ik al zei, ik treedt op omdat ik dat leuk vindt. En zoiets als de "The show must go on in a little shit café" gaat er bij ons niet in.

Je voelt je gewoon te goed om daar op te treden dus. Echt een instelling zum kotzen

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-07-2006 19:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2006 17:30 schreef vuist666 het volgende:
Meningen verschillen Nico! Wat Iskhariot zegt dit is overmacht. Batter en Warmaster zijn daarom van mening dat EEN NIEUWE DATUM beter was geweest dan verplaatsing naar een andere locatie. Promotioneel is dat 3 dagen van te voren niet meer te regelen. Jammer dat je dat niet in je reactie vermeld.

Ach man, dat kaasverhaal heb ik van Mandy gehoord. Als jij aan je achterban door kan geven dat de show niet doorgaat, kan je ook doorgeven dat die naar een andere lokatie verplaatst is.

quote:

Succes zaterdag en ik hoop voor Mandy dat ons tegendeel wordt bewezen! Die reageerde sportiever dan jij nu doet, zonde!

Ik heb een enorme rode waas voor mijn ogen atm. Dit is echt zo ontzettend mijn verkeerde keelgat in geschoten, bah.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-07-2006 20:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Beter als ik de "verstuur reactie" knop even niet meer aanraak.

*lichte oververhitting*

Bier

BIEEEEER!

Exhumed
Usericon van Exhumed
Posted 20-07-2006 23:33 by Exhumed Wijzig reactieProfiel van ExhumedQuote dit berichthttp://www.batter.tk

quote:
Op 20 juli 2006 19:47 schreef Snaack het volgende:
Goed, ik heb natuurlijk ook gefilterde informatie gekregen en daardoor kreeg ik een rode waas voor mijn ogen. Niet elke band wil blijkbaar overal en altijd spelen. Mijn fout.

Precies, je kan wel gelijk in de aanval gaan. ieder zijn recht natuurlijk. Maar een reactie zoals je heb gegeven is nergens voor nodig. Wij als band(s) zijde hebben altijd wel zin om te spelen en waar dat maakt geen hol uit. We (batter) hebben zelfs een keer in Café Rocks in Enschede gespeelt waar we voor nop hebben gespeeld. Normaal vragen we iig reiskosten vergoeding om de financien een beetje te drukken de reis is niet gratis. Toch hebben we wat gegekregen Top dus!!
quote:
Dat dit overmacht is klopt, voor Nighttown ja. Die toko is deze week door de curator dichtgegooid.

Dat is idd slecht nieuws, niemand zit daarop te wachten jullie niet wij niet.
quote:
Normaliter zouden alle producties gecancelled worden in zo'n situatie, maar blijkbaar is de organisatie van Nighttown zo betrokken dat ze zonder aarzelen gelijk aan de slag zijn gegaan om nieuwe onderkomens voor de producties te vinden zodat zowel bands als bezoekers niet teleurgesteld worden.

Respect, grote klasse dat dat in gang is gezet. Eerlijk waar. Maar blijft de keuze altijd nog aan de band of ze daarmee akkoord gaan.
quote:
Gezien de omstandigheden (baan kwijt, toffe zaal kwijt, dat moet pijn doen!) kan ik niet anders dan veel respect voor de organisatie hebben, me dunkt. Ze doen meer dan nodig is.

Kijk das voor niemand leuk zowel voor jullie als voor de bezoekers van nighttown. Ikzelf ben ook een keer onstlagen wegens bedrijfseconomische redenen en dat doet zeker pijn kan erover meepraten.
quote:
Als de bands aan de busladingen fans die op hun concerten afkomen door kunnen geven dat de gig gecancelled is, kunnen ze net zo makkelijk doorgeven dat de gig verplaatst is. Naar een in Rotterdam meer dan bekende lokatie trouwens.

Toch kan je lang niet iedereen bereiken die je in de afgelopen weken heb benaderd. Niet iedereen heeft de tijd ervoor om iedereen af te bellen/opnieuw te flyeren en weet ik het wat. Voor ons was het een afgelopen zaak. Jammer, spijtig maar die ene optreden dat we missen is ook geen ramp. Misschien dat het toch nog druk wordt. Beter voor jullie dus, minder voor ons maar altijd nog onze keuze.
quote:
Het feit dat zowel Batter als Warmaster gecancelled hebben schoot dan ook enorm in mijn verkeerde keelgat. Iedereen doet zijn best om het door te laten gaan, wie haken er af? De bands..

Het is jammer dat we af hebben gezegt maar dat is met flink wat overleg gegaan. Overleg dat nighttown ook met ons had moeten hebben over het feit dat het prompt werd verplaatst naar waterfront. Er had ook gewoon gevraagt kunnen worden van wat vinden jullie daarvan? We zijn allemaal volwassen dus hadden we daar met overleg op een normale manier uit kunnen komen. Om reacties zoals Kutband en blabla te voorkomen.
quote:
Het zal door mijn eigen instelling komen dat ik hier zo woest van wordt, die is nagenoeg het omgekeerde namelijk.

Iedereen heeft een eigen kijk op dingen zoals jij in deze situatie.
Ik hoop ook echt voor nighttown dat ze hun activiteiten gewoon voort kunnen zetten.
Verleden jaar stonden we ook bij jullie in nighttown en hebben we een topavond gehad, reuze gezellig. Maar kicken op de naam Nighttown, Nee. Als band wil je gewoon veel spelen, omdat je het leuk vind maar ook om je muziek te laten horen aan andere in de hoop dat het aanslaat. Misschien dat we in het vervolg als nighttown blijft bestaan een spetterend avondje kunnen neerzetten, maar das altijd nog jullie keuze als het zover komt. Ik zou het ook heel jammer vinden als een tent als nighttown op de schop moet gaan. Succes

Alex

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2006 1:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

een tent met 10x grotere problemen dan een afgelast concertje voor een band is en zoveel moeite doet... argh...

no hard feelings maar ben het wel met snaack eens

Je moeder.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-07-2006 10:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Alex: thnx voor je toffe reactie, ondanks mijn botte post(s)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2006 10:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben het ook met Snaack eens; promotioneel moet dat ook geen enkel probleem zijn; dit soort nieuwtjes gaan snel rond.
Daarbij vraag ik me af wat er mis is met Waterfront; prima zaaltje nl.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-07-2006 10:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t zijn ook echt bands waar de wereld op zit te wachten....

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2006 11:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 juli 2006 10:57 schreef Aaaarco het volgende:
t zijn ook echt bands waar de wereld op zit te wachten....

Zeker met zo'n instelling ; het zou me dan ook niet verbazen dat ze het voortaan kunnen shaken bij Nighttown zodra de tent weer los is.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, ik zie eigenlijk dat beide partijen het beter haden kunnen doen. Nighttown had mijns inziens eerst contact op moeten nemen met de bands, bands hadden ook wel wat flexibeler kunnen zijn ..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-07-2006 11:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ben het wel met je eens Jan, in de situatie dat er meer tijd was geweest.

Woensdag is Nighttown dichtgepleurd, dus als de bands eerst gecontact hadden moeten worden had dat mogelijk zoveel vertraging opgeleverd dat het niet meer gelukt zou zijn om een andere locatie/ andere bands te regelen..

Aan deze actie kan je duidelijk merken dat Nighttown er van uit is gegaan dat de bands sowieso wilden spelen. Dat is een inschattingsfout geweest.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwoa denk niet dat ter discussie staat of een band wil spelen .. denk meer dat ze vallen dat er zo maar besloten is met alles te schuiven ... ik neem aan dat Nighttown telefoonnummers van bands heeft en drie bands bellen kost imho niet meer dan een uur ... In mijn beleving maak je er zo ook meer een joint effot van dan dat nu blijkbaar alles door nighttown omgegooid is zonder overleg ... ik zou dat zelf ook niet waarderen, ik zou dan zeker mijn ongenoegen daarover laten blijken, maar toch spelen ...

Herry
Usericon van Herry
Posted 21-07-2006 11:53 by Herry Wijzig reactieProfiel van HerryQuote dit berichthttp://www.batter.tk

quote:
Op 21 juli 2006 10:51 schreef Mutilator het volgende:Ik ben het ook met Snaack eens; promotioneel moet dat ook geen enkel probleem zijn; dit soort nieuwtjes gaan snel rond.
Daarbij vraag ik me af wat er mis is met Waterfront; prima zaaltje nl.

Waterfront café. Lees Waterfront café.
Nighttown had eerst met ons moeten overleggen. Dat had een hoop gezeik gescheeld. Daarbij vind ik Waterfront een klote tent van heb ik jou daar. Ok er spelen zou nog moeten kunnen, maar niet binnen drie dagen.

En daarbij, Mindscan en Drain Life spelen nu. Aangezien Snaack en Mandy schijnbaar niet zo'n moeite hebben met het tijdsbestek wat zitten ze dan te zeiken.

En praat me niet van instelling. Ik heb met Batter keihard gewerkt om de band overeind te houden. Ik had ook erg graag willen optreden. Ik vind dan de reacties op ons een beetje kinderachtig.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-07-2006 12:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kinderachtig vind ik het zeker niet, ookal begrijp ik dat het voor jou niet leuk is als de instelling van je band bekritiseerd wordt

Het één lokt het ander uit. Schijnbaar komt jullie actie niet zo positief op bepaalde mensen over, ookal hebben jullie het niet zo bedoeld.

Meningen verschillen nu eenmaal, en instellingen ook. Ik klaag niet hoor, want nu kan ik onverwachts optreden, a pleasant surprise

Herry
Usericon van Herry
Posted 22-07-2006 2:34 by Herry Wijzig reactieProfiel van HerryQuote dit berichthttp://www.batter.tk

Prima, succes!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com