|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
26 januari idd |
|
plaat komt volgende week uit? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Aanstaande vrijdag 'Cosmic Egg' komt uit in een standaard editie met 12 tracks en een deluxe eco digipack editie met 16 tracks. |
|
Vanavond in 013! |
|
Aanwezig in de Oosterpoort. |
|
quote: Hoop voor je dat het door gaat. |
|
quote: Ik lees het. Dat hoop ik ook, ja. |
|
Niet op Pinkpop idd, godverdomme |
|
quote: Ze kunnen Slash ipv Wolfmother op het hoofdpodium zetten. Wie dan ipv Slash op dat andere podium wordt neergezet, boeit me dan niet. |
|
Geachte klant, De voorstelling Wolfmother, die op, 02-06-2010 in Oosterpoort te Groningen, zou plaatsvinden, is door de organisator afgelast. De tickets, die u via Ticket Service Nederland heeft gekocht, kunnen worden ingeleverd tot en met 27-11-2010. Klanten kunnen tegen inlevering van de originele tickets bij één van onze verkooppunten ter plekke de kaartprijs terug ontvangen (exclusief service- en/of administratiekosten). Klik hier voor de adressen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groet, Ticket Service Nederland |
|
Definitief ook niet op Pinkpop |
|
Ach Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vette diss yo. |
|
|
|
waarom? signature |
|
Gaat Wolfmother zich revancheren na het afgrijselijke New Crown? De nieuwe single is toch weer erg lekker: |
|
Aanwezig zaterdag in 013. Ik had de band na Cosmic Egg uit het oog verloren, maar de nieuwe plaat klinkt wel weer lekker. Ben benieuwd hoe het allemaal live klinkt, heb ze nog nooit gezien. |
|
Wat een irritante kutmuziek zeg. Alsof een lp op een te hoog toerental wordt afgedraaid. Niet mijn kopje t. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ze staan vandaag in de gazet. En nu gaan we vegen |
|
quote: nu je het zegt.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |