|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch maar ff een nieuw topic openen voor deze band. Ook aangezien ze moeilijk ergens te categoriseren is. Zie hier de recensie van hun laatste werkstuk Samsara: http://www.zwaremetalen.com/recensie/6450/Yakuza-Samsara.html Voor de liefhebbers van Mastodon, Neurosis, Ephel Duath etc. een enorme aanrader! Een erg donkere plaat met veel afwisseling, ongewoon instrumentgebruik en boeiende composities. Checken die zooi! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die ZM review is nogal een contrast met de review op Vampire. Laten we het erop houden dat de meningen verdeeld zijn en ik me bij Vampire aansluit ipv ZM. Yakuza = erg overrated |
|
kzat net die 1e vid op hun site te checken. DAMN! Gvd waarom stond dat niet op Waldrock.. hehe Donders vet iig! Heerlijke doomy sfeer, heel intens, te gek met die sax dr bij ook site : http://www.yakuzadojo.com/ [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-07-2006 22:00] |
|
Hey cool dat zie ik nu pas! Back to the mountain! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Way Of The Dead is erg okay, die laatste doet me nog helemaal niks...het is een beetje TE. |
|
Van die laatste vind ik vooral het 2e gedeelte erg tof, waar ze iets gas terug nemen. De wat meer metalstukken vind ik ietwat geforceerd klinken. Verder een interessante band, waar het potentieel nog niet helemaal uitkomt heb ik het idee. |
|
quote:Glory Hole en Back to the Mountain Ik kan persoonlijk ook erg leven met de wat hardere passages, hoewel ze soms wat te geforceerd zijn ingeplaatst zo lijkt het. De spanning druipt verder van deze plaat af! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Way of de death was veel te hardcorig voor mij signature |
|
quote:Probeer dan de nieuwe eens. Zit niet of nauwelijks hardcore in. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: staat op de lijst signature |
|
quote:bovenaan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb vandaag Samsara binnen, en vind m gelijk al een stuk vetter als de vorige. Wat meer uitgebalanceerd enzo.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Vette plaat. Die jazz stukken die vervolgens over gaan in metal. Zeer aangenaam om naar te luisteren. |
|
Yes, best wel een origineel schijfje! |
|
Gebeurt er eigenlijk nog iets met deze band? Als in, optreden, nieuw materiaal, interviews etc.? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
weinig...wel in de US. |
|
quote: niet dus... heb hem nog altijd niet signature |
|
BAH, die way of the dead vind ik steeds erger worden. signature |
|
Het nieuwe album klinkt erg lekker! Transmutations: 1 Meat Curtains 6:50 2 Egocide 7:41 3 Congestive Art-Failure 3:38 4 Praying for Asteroids 2:57 5 Raus 6:48 6 Steal the Fire 2:16 7 The Blinding 6:10 8 Existence Into Oblivion 4:46 9 Perception Management 7:21 10 Black Market Liver 5:05 11 Zombies 6:54 |
|
quote: Nu draaiende Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hier ook! Klinkt al leuk :-) (eerste nummer haha) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ook al ff gehoord. Klinkt inderdaad weer erg tof! Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik Transmutations beter vind dan Samsara. Ik mis een stukje sfeer ofzo, ik weet niet. Maar weer eens opzetten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dit wordt inderdaad weer een doorluisterplaatje, na de eerste luisterbeurt ben ik er ook nog lang niet uit...er lijken niet zulke supernummers op te staan als 'Cancer Of Industry',toch klinkt t allemaal wel weer erg goed |
|
Of Seismic Consequences heet de nieuwe....en Holy Shit!!! Zeker op 1 tot nu toe dit jaar... |
|
quote: ik kan je begrijpen nooit iets gemoeten met dat Yakuza ding, maar dit is spectakel! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |