IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Yakuza Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-07-2006 16:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toch maar ff een nieuw topic openen voor deze band. Ook aangezien ze moeilijk ergens te categoriseren is.

Zie hier de recensie van hun laatste werkstuk Samsara:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/6450/Yakuza-Samsara.html

Voor de liefhebbers van Mastodon, Neurosis, Ephel Duath etc. een enorme aanrader! Een erg donkere plaat met veel afwisseling, ongewoon instrumentgebruik en boeiende composities. Checken die zooi!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 03-07-2006 16:35 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik heb alleen Way Of The Dead
Het is erg apart. En ik moet er wel voor in de stemming zijn maar het is wel errug gaaf. Ook al laat ik dat laatste nummer altijd zitten. Ik ga geen 40 minuten naar zo'n track luisteren

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 03-07-2006 18:03 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Die ZM review is nogal een contrast met de review op Vampire. Laten we het erop houden dat de meningen verdeeld zijn en ik me bij Vampire aansluit ipv ZM.
Yakuza = erg overrated

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-07-2006 22:00 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

kzat net die 1e vid op hun site te checken. DAMN! Gvd waarom stond dat niet op Waldrock.. hehe

Donders vet iig! Heerlijke doomy sfeer, heel intens, te gek met die sax dr bij ook

site : http://www.yakuzadojo.com/

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-07-2006 22:00]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-07-2006 22:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey cool dat zie ik nu pas!

Back to the mountain!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-07-2006 14:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Way Of The Dead is erg okay, die laatste doet me nog helemaal niks...het is een beetje TE.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-07-2006 17:45 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Van die laatste vind ik vooral het 2e gedeelte erg tof, waar ze iets gas terug nemen. De wat meer metalstukken vind ik ietwat geforceerd klinken.

Verder een interessante band, waar het potentieel nog niet helemaal uitkomt heb ik het idee.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 19:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2006 17:45 schreef CTTS het volgende:
Van die laatste vind ik vooral het 2e gedeelte erg tof, waar ze iets gas terug nemen.
Glory Hole en Back to the Mountain

Ik kan persoonlijk ook erg leven met de wat hardere passages, hoewel ze soms wat te geforceerd zijn ingeplaatst zo lijkt het. De spanning druipt verder van deze plaat af!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2006 19:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Way of de death was veel te hardcorig voor mij

signature

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2006 19:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 19:35 schreef Hypnos het volgende:
Way of de death was veel te hardcorig voor mij
Probeer dan de nieuwe eens. Zit niet of nauwelijks hardcore in.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2006 19:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 19:43 schreef NecRobert het volgende:
Probeer dan de nieuwe eens. Zit niet of nauwelijks hardcore in.

staat op de lijst

signature

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2006 19:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 19:46 schreef Hypnos het volgende:
staat op de lijst
bovenaan?

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 05-07-2006 20:59 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Heb vandaag Samsara binnen, en vind m gelijk al een stuk vetter als de vorige. Wat meer uitgebalanceerd enzo..

Inter faeces et urinam nascimur

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 12-07-2006 20:16 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Vette plaat. Die jazz stukken die vervolgens over gaan in metal. Zeer aangenaam om naar te luisteren.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 10:34 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Yes, best wel een origineel schijfje!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2006 11:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gebeurt er eigenlijk nog iets met deze band? Als in, optreden, nieuw materiaal, interviews etc.?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2006 13:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

weinig...wel in de US.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2006 22:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 19:58 schreef NecRobert het volgende:
bovenaan?

niet dus... heb hem nog altijd niet

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2006 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

BAH, die way of the dead vind ik steeds erger worden.

signature

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 15:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het nieuwe album klinkt erg lekker!

Transmutations:
1 Meat Curtains 6:50
2 Egocide 7:41
3 Congestive Art-Failure 3:38
4 Praying for Asteroids 2:57
5 Raus 6:48
6 Steal the Fire 2:16
7 The Blinding 6:10
8 Existence Into Oblivion 4:46
9 Perception Management 7:21
10 Black Market Liver 5:05
11 Zombies 6:54

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-07-2007 1:36 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 15:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Het nieuwe album klinkt erg lekker!

Nu draaiende

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 28-07-2007 11:12 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Hier ook!

Klinkt al leuk :-) (eerste nummer haha)

Inter faeces et urinam nascimur

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-08-2007 14:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ook al ff gehoord. Klinkt inderdaad weer erg tof! Alleen ben ik er nog niet helemaal over uit of ik Transmutations beter vind dan Samsara. Ik mis een stukje sfeer ofzo, ik weet niet.

Maar weer eens opzetten...

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 28-08-2007 15:17 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

dit wordt inderdaad weer een doorluisterplaatje,
na de eerste luisterbeurt ben ik er ook nog lang niet uit...er lijken niet zulke supernummers op te staan als 'Cancer Of Industry',toch klinkt t allemaal wel weer erg goed

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 23-06-2010 21:31 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of Seismic Consequences heet de nieuwe....en Holy Shit!!! Zeker op 1 tot nu toe dit jaar...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2010 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 21:31 schreef JWurm het volgende:
Of Seismic Consequences heet de nieuwe....en Holy Shit!!! Zeker op 1 tot nu toe dit jaar...

ik kan je begrijpen

nooit iets gemoeten met dat Yakuza ding, maar dit is spectakel!

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com