|
Auteur: |
|
|
9 september in OJC Kompas te St. Niklaas, de volgende bands: Lemuria Elexorien Natan The Seventh Aeons Of Old Leprasy Meer info volgt... OJC KOMPAS vzw Driekoningenstr. 48 9100 Sint-Niklaas Tel.: 03/776.72.70 info@ojckompas.be http://ijzersterk.deathmetal.be Bruce Banner |
|
Dude .. Sinterklaas bestaat niet .. |
|
Erg gevat Bruce Banner |
|
quote:Dude.. volgens mij verveel jij je.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jenje zit stiekem alle ELX-related topics te bumpen, fanboy dat ie ook is ==> lultopic? Bruce Banner |
|
Bruce Banner |
|
Lemuria en Natan, daarvoor reis ik niet naar St.Niklaas Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Line-up is iets gewijzigd, maar er zal vanavond geheerscht worden! Bruce Banner |
|
ff met m'n partner bespreken, komen we mss ook Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
...en alweer thuis... Heerschavondje Helaas hebben we de foto's nog Bruce Banner |
|
Weer nummer aan ene meneer Hendriksen opgedragen? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was meneer Hendriksen er bij? Nee, dus kan hij een nummer speciaal voor hem ook mooi op zijn buik schrijven. of: "laat Hendriksen er buiten, ja?" [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-09-2006 2:38] Bruce Banner |
|
natan? Je moeder. |
|
Die lui hingen een vlaamse vlag op op het podium, toen liep de geluidsman weg omdat ie dacht dat ze extreem rechts waren ofzo. Beetje vreemde poep, verder wel gezellig feestje met , patat, frikadellen en blastbeats wat wil je nog meer. oh ja rajackar dinges was er ook |
|
Apart volk die Belgen... was er ook ? |
|
quote: Lijkt me anders wel iets voor jou hoor. Bruce Banner |
|
quote:Haha, nou je kunt veel van belgen zeggen, maar dat is wel een enthousiast volkje! En nee... er was geen maar door de vodka+ was dat helemaal niet erg |
|
quote: En die heeft het ook prima naar z'n zin gehad |
|
Een hippie heeft het altijd naar z'n zin. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: LOL Bijdehandje |
|
quote: That's me! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |