![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Je kan vanaf nu in je profiel rubrieken aan en uit zetten voor het tonen in de active topics. Stel dat je nooit de onzin topics leest en ze dus ook niet wilt zien. Dan zet je het onzin forum uit en wordt je er niet meer mee lastig gevallen. Link naar je profiel: http://www.zwaremetalen.com/forum_profiel.php ![]() |
|
Ik begrijp je probleem. Ik heb het ook al geprobeerd maar je kan in javascript niet de locatie van je cursor opvragen. (Als iemand denkt dat het wel te weten hoe het kan dan hoor ik het graag.) ![]() |
|
In ieder geval bedankt voor de moeite! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Javascript kan idd de locatie v.d. cursor binnen een tekstveld niet opslaan. Misschien een idee om elke regel een apart <input> te maken, dan zou je het op de regel nauwkeurig kunnen doen ![]() Of je kan ook naast de smiley's de code neerzetten... ![]() ![]() |
|
Als je met de muis over de smilie heen gaat dan zie je in de status balk wat de code van de smilie is. ![]() |
|
Dat kan je ook doen met alt=":)" dan kan je er met je muis op gaan staan en dan zie je ook wat de code is.. VB: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 13-01-2002 14:53] ![]() |
|
Ik knip en plak m'n smiley altijd gewoon op de juiste plaats... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: Idem... En bepaalde smiles die typ ik wel, ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hee Witch, sinds wanneer weet jij hier iets van af? ![]() ![]() |
|
Ik heb de onzin rubriek maar uit gezet, aangezien mij dat wel leeswerk (en dus telefoonkosten als modemgebruiker) bespaart. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |