![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hoi lui, Ik heb op het forum vandaag een nieuwe feature doorgevoerd waar je niets van ziet maar wel merkt als je met een modem het forum moet binnenhalen. De pagina's worden namelijk gecomprimeerd naar de browsers toegestuurd. Niet alle browsers ondersteunen dit maar als het goed is dan merk je daar niets van want dan krijg je deze pagina's gewoon ongecomprimeerd opgestuurd. Wil je zien of je browser html-compressie ondersteund dan moet je deze link maar eens proberen. Als je wilt zien hoe goed deze pagina gecomprimeerd is moet je deze link maar eens aanklikken en helemaal onderaan de pagina kijken. laat even weten als je toch problemen ondervind. Thanx Paul [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-04-2001 18:37] ![]() |
|
Ik moet zeggen nu ik thuis met het modem de pagina's inlaad dat het echt stukken scheelt ![]() ![]() |
|
Ja, toch wel, je hebt gelijk, en dankjewel voor je aandacht voor de arme modemmertjes... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
heb zelf een kabelverbinding , maar als iedereen er positief over is sluit ik er mij gaarne bij aan ![]() |
|
Names alle isdn'ers: DANK U! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Inderdaad het scheelt echt een stuk ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: helemaal mee eens! ![]() |
|
Laat ik mijn dank dan maar uitspreken namens alle 56k6 modempjes gebruikers ![]() |
|
Dat compressie gebeuren is dat een php tool of kan ik dat ook een HTML pagina inbouwen ![]() ![]() |
|
quote:Ik doe het nu inderdaad met php (met zlib) maar het zou mogelijk moeten zijn om pagina's van te voren te zippen en die in de document root te zetten. Ik weet alleen niet of je daarvoor de configuratie van apache moet veranderen. ![]() |
|
Compressie staat weer even uit ... moest de site weer even naar een andere machine verplaatsen ... binnenkort dan hoop ik af te zijn van het alsmaar verplaatsen van Zware Metalen [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 19-04-2001 17:59] ![]() |
|
Hmmm ... vaag mijn laatste reactie werd niet meegerekend in de active topics ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
.... sorry ... moest even ... forum werkte niet goed. Optimizen van de mysql tabellen deed wonderen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 19-04-2001 18:09] ![]() |
|
quote: Ik heb sinds mijn aansluiting op het kabelnet een extern 56K6 modem over.. Kopen?? ![]() |
|
Ok ... ZM staat nu op de nieuwe server dus de pagina's worden nu weer gezipped verstuurd ... dus je zou het verschil moeten merken. ![]() |
|
Damn, Ik maar denken dat mijn verbinding super snel geworden was ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Als alle sites het nou zouden doen .. zou dat een hoop schelen ... is niet eens veel werk ... gewoon mod_gzip installeren. ![]() |
|
Waar kan je dat zip ding vandaan halen? En waar moet je het installeren? ![]() |
|
mod_gzip kan je hier ( http://www.remotecommunications.com/ ) downloaden ... moet je wel in apache configuren. (ik doe het met zlib in combinatie met php ... als je de code wilt hebben dan moet je maar even mailen.) ![]() |
|
Ik denk niet dat je dit kunt gebruiken als je geen eigen server hebt. ![]() |
|
Wel bij een provider die PHP ondersteunt en ook zlib heeft meegecompileerd in PHP. (Btw ... dit is de 3500ste reply ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |