|
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Leuk, als Danny Lilker nou ook eens verder zou gaan met Malformed Earthborne en Extra Hot Sauce dan kon dit jaar niet meer kapot. |
|
NA heeft me nooit echt kunnen boeien ... |
|
Iemand anders ook al die nieuwe 'Third World Genocide"gehoord? Ik vind't nogal een tegenvaller. Had gehoopt op iets in de richting van Survive en Handle With Care, maar op enkele uitzonderingen na is dit vooral een midtempo-plaat die maar gewoon niet 'los' komt. Hangt ergens tussen 'Out of Order' en 'Something Wicked' in. slechte en vooral futloze productie ook trouwens. Nee, hier had ik echt meer van verwacht/gehoopt! |
|
quote: exact mijn gedachte. maar beluister de nieuwe van municipâl waste. die klinken zoals nuclear assault zou moeten klinken anno 2005 |
|
Is N.A. inmiddels alweer ter ziele? hun site en Myspace zijn aardig doodstil en die reünie van Brutal Truth doet mij ook vrezen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |