|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Van mij mag je al die Eucharist-gerelateerde posts hier quoten. Maakt het allemaal netter. |
|
hebben ze eigenlijk nog meer uitgebracht naast a velvet creation (heersalbum! ) en mirrorworlds? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nummertje op de war compilatie..... weet niet uit mn hoofd of die unreleased was... daarna een deel van die gasten cromlech begonnen,,, heb de demo en de mcd... leuk spul In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: quote: ..en wel hierom |
|
quote: 'The view' is idd speciaal voor die verzamelaar opgenomen. Die opnames ben ik erg benieuwd naar; hun gevoel voor dramatische melodieen klinkt errggg goed! Heet 1 opname van ze The vulture Tones? Eternal Lies ben ik trouwens ook benieuwd naar! The end meen ik eens gehoord te hebben, maar deed me niet veel... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 14:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Was Eucharist zelfs niet nét een stukkie vroeger of vergis ik me en waren ze eerder alleen het kleine broertje (drummer!) van At the gates? Iig stonden deze twee bands aan de basis van de Gothenburg sound; iets wat Dark tranquillity (A moonclad reflection/Skydancer) en Sentenced (North from here) en Dissection min of meer op een verder plan hebben gebracht. Ik kan me herinneren dat Eucharist een beetje not done was, omdat ze melodieuze gitaarpartijen boven blastbeatdrums plaatsten, waar men dus toen nogal aan moest wennen. Gewéldige band imo; een zeer goed gevoel voor melodie en interessante composities; vergeet ook de nummers Wounded and alone en The predictable end niet van de WAR records verzamelaar!!! quote: Klopt: ik heb de re-release; wel vaag dat ze de kleur van de hoes veranderd hebben, maar goed...; meer muziek des te beter, vooral die klassenummers. Ze hadden alleen ook de demo nummers erop kunnen zetten, want de productie van A velvet creation zuigt helaas, terwijl de demo vet klinkt. Het is de prima DEAF metal sampler die je bedoelt; ooit een sublabeltje van Peaceville. Schitterende tracklist ook: 01 Vital Remains-War In Paradise 02 Banished-Cast Out The Flesh 03 Dissection-Cold Winds 04 Morta Skuld-In The Shadows 05 Chorus Of Ruin-Headstone 06 Nightfall-Enormous Anthem Of Death 07 Impaler-Repel Your Faith 08 Therion-The Return 09 Maimed-Engulfed In Cysts 10 At The Gates-The Architects 11 Accidental Suicide-Method of murder 12 Eucharist-The View 13 Pitchshifter-Landfill 14 Doomed-Witches 15 Prophecy Of Doom-Insanity reigns supreme Hier kan je alle MP3's van Eucharist in goeie kwaliteit downloaden incl zeldzaam materiaal (The view heb ik zelf overigens voor de webmaster geript dus als de kwaliteit nóg tegenvalt moet je bij mij zijn : http://www.artnoir-productions.com/eucharist/mp3.html quote: quote: quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 14:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmmz.. A velvet creation een slechte productie?? Ik vind dat album eigenlijk veel beter dan mirrorworlds omdat het veel sfeervoller overkomt. Ik zit echt in een roes als ik dat album luister door die melodieen die allemaal zo perfect in elkaar overlopen! Bij Mirrorworlds ga ik me toch veel meer op ieder instrument apart focussen en daar wordt het totaal plaatje een stuk slechter van. Edit: Er zijn trouwens maar echt weinig albums waarbij ik datzelfde heb als bij 'A Velvet Creation'! Ik kan zo eigenlijk alleen Elvenefris van lykathea aflame, lunar strain van In Flames en Mithras bedenken... verder ken ik geen albums waar ik me zo in mee kan laten zweven zeg maar, perfecte productie dus naar mijn mening! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 07-07-2006 14:16] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
die deaf metal verzamelaar heb ik mischien nog dubbel.... effe zoeken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-07-2006 14:37] |
|
Ah, thanks grey! quote: Dat is het enige nummer wat ik van ze ken, maar maakte toen enorm indruk op me. Maar eens wat bij displeased bestellen. |
|
quote: De drummer was Daniel Erlandsson, heeft de eerste mini Subterranean van In Flames ingedrumd en is later naar Arch Enemy verhuist. De nummers van de W.A.R. compilatie zijn later als bonusnummers op een van de re-releases terechtgekomen. Tis wel een vette heerschband www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+1 |
|
Ow yes! Er staat een repetitie online! |
|
Damn... Die eerste keer Eucharist op de Deaf Metal Sampler! Wat een schok!!! |
|
quote:...waar dat..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grappig die deaf metal sampler heb ik hier ook ergens liggen. ooit is als 14 jarige uit de uitverkoop bak gevist bij Free .............................. ehm lang geleden zeg maar geniale songs staan daarop. Weet nog dat Eucharist en Dissection toen de meeste indruk op me maakte. Dat was toen iets wat "ik" nog nooit had gehoord. The view vond en vind ik nog steeds een geniaal nummer. Ik heb me echter altijd afgevraagd of er een bassist meedeed op dat nummer ?? Verder hele gave band |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: http://www.artnoir-productions.com/eucharist/mp3.html onderaan. |
|
Thanx, keek er volledig overheen... Tijd dat ik een keer ga slapen 's nachts... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wel een serieus belabberde kwaliteit. |
|
quote: Hmmm...ik kom in mijn verzameling net een Eucharist video tegen: 22-11-1997 Live in Rotterdam; zelfde kwaliteit weliswaar... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Gaafheid, daar was ik bij. Druk, maar dan anders... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gaafheid! Als je dat naar een .AVI zou kunnen overzetten zou dat echt killer zijn! |
|
quote: Is al digitaal, maar zoals gezegd belabberde beeld- en geluidskwaliteit.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Trust me, dat kan echt niet slechter zijn dan die home-made videotape van Beherit die ik van de week heb ge-d/l...en zelfs dat was prima te bekijken. Zolang de band zichtbaar is is dat prima. Maak er een torrentje van en pleur 'es op Kerrazy-Torrent. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |