IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Eucharist Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 13:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Omdat het At The Gates topic een beetje de kant van Eucharist begint op te leunen maar even een apart topic over ze aanmaken.

Maar goed; 2 schijven van ze te koop bij Displeased; voor mensen die van lekkere old skool Götheborg Death Metal met lekkere melodielijnen en bij wijlen een stevige scheut agressie houden zeker een aanrader!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 13:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Van mij mag je al die Eucharist-gerelateerde posts hier quoten. Maakt het allemaal netter.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-07-2006 13:34 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hebben ze eigenlijk nog meer uitgebracht naast a velvet creation (heersalbum! ) en mirrorworlds?



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-07-2006 13:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nummertje op de war compilatie.....

weet niet uit mn hoofd of die unreleased was...

daarna een deel van die gasten cromlech begonnen,,, heb de demo en de mcd... leuk spul




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 13:44 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 13:36 schreef Aaaarco het volgende:
nummertje op de war compilatie.....

weet niet uit mn hoofd of die unreleased was...

daarna een deel van die gasten cromlech begonnen,,, heb de demo en de mcd... leuk spul




quote:
Op 7 juli 2006 13:33 schreef Mikeee het volgende:
Van mij mag je al die Eucharist-gerelateerde posts hier quoten. Maakt het allemaal netter.

..en wel hierom



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 13:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2006 13:36 schreef Aaaarco het volgende:
nummertje op de war compilatie.....

weet niet uit mn hoofd of die unreleased was...

daarna een deel van die gasten cromlech begonnen,,, heb de demo en de mcd... leuk spul





'The view' is idd speciaal voor die verzamelaar opgenomen.

Die opnames ben ik erg benieuwd naar; hun gevoel voor dramatische melodieen klinkt errggg goed! Heet 1 opname van ze The vulture Tones?

Eternal Lies ben ik trouwens ook benieuwd naar!

The end meen ik eens gehoord te hebben, maar deed me niet veel...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 14:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 13:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Was Eucharist zelfs niet nét een stukkie vroeger of vergis ik me en waren ze eerder alleen het kleine broertje (drummer!) van At the gates?

Iig stonden deze twee bands aan de basis van de Gothenburg sound; iets wat Dark tranquillity (A moonclad reflection/Skydancer) en Sentenced (North from here) en Dissection min of meer op een verder plan hebben gebracht.

Ik kan me herinneren dat Eucharist een beetje not done was, omdat ze melodieuze gitaarpartijen boven blastbeatdrums plaatsten, waar men dus toen nogal aan moest wennen.

Gewéldige band imo; een zeer goed gevoel voor melodie en interessante composities; vergeet ook de nummers Wounded and alone en The predictable end niet van de WAR records verzamelaar!!!

quote:
Op 7 juli 2006 2:48 schreef Mikeee het volgende:
Die twee laatste nummers die jij noemt staan nu op de re-release
Het ENIGE nummer die ik nergens kan vinden is "The View" (hun beste, bruutste nummer ooit IMHO) die op 1 of andere obscure verzamelaar stond. Vriend van me heeft die maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb alleen nog een brakke MP3 ervan


Klopt: ik heb de re-release; wel vaag dat ze de kleur van de hoes veranderd hebben, maar goed...; meer muziek des te beter, vooral die klassenummers.

Ze hadden alleen ook de demo nummers erop kunnen zetten, want de productie van A velvet creation zuigt helaas, terwijl de demo vet klinkt.

Het is de prima DEAF metal sampler die je bedoelt; ooit een sublabeltje van Peaceville.



Schitterende tracklist ook:

01 Vital Remains-War In Paradise
02 Banished-Cast Out The Flesh
03 Dissection-Cold Winds
04 Morta Skuld-In The Shadows
05 Chorus Of Ruin-Headstone
06 Nightfall-Enormous Anthem Of Death
07 Impaler-Repel Your Faith
08 Therion-The Return
09 Maimed-Engulfed In Cysts
10 At The Gates-The Architects
11 Accidental Suicide-Method of murder
12 Eucharist-The View
13 Pitchshifter-Landfill
14 Doomed-Witches
15 Prophecy Of Doom-Insanity reigns supreme

Hier kan je alle MP3's van Eucharist in goeie kwaliteit downloaden incl zeldzaam materiaal (The view heb ik zelf overigens voor de webmaster geript dus als de kwaliteit nóg tegenvalt moet je bij mij zijn :

http://www.artnoir-productions.com/eucharist/mp3.html

quote:
Op 7 juli 2006 3:46 schreef Mikeee het volgende:
LOL! Vet man...bier voor jou next time


quote:
Op 7 juli 2006 3:05 schreef Mutilator het volgende:
Klopt: ik heb de re-release; wel vaag dat ze de kleur van de hoes veranderd hebben, ...


quote:
Op 7 juli 2006 3:46 schreef Mikeee het volgende:
Van diezelfde site:


quote:

In 2001, "A Velvet Creation" was re-released on Regain Records. [....]The cover was also printed in the right color this time,


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 14:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-07-2006 14:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmz.. A velvet creation een slechte productie?? Ik vind dat album eigenlijk veel beter dan mirrorworlds omdat het veel sfeervoller overkomt. Ik zit echt in een roes als ik dat album luister door die melodieen die allemaal zo perfect in elkaar overlopen! Bij Mirrorworlds ga ik me toch veel meer op ieder instrument apart focussen en daar wordt het totaal plaatje een stuk slechter van.

Edit: Er zijn trouwens maar echt weinig albums waarbij ik datzelfde heb als bij 'A Velvet Creation'! Ik kan zo eigenlijk alleen Elvenefris van lykathea aflame, lunar strain van In Flames en Mithras bedenken... verder ken ik geen albums waar ik me zo in mee kan laten zweven zeg maar, perfecte productie dus naar mijn mening!

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 07-07-2006 14:16]



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-07-2006 14:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die deaf metal verzamelaar heb ik mischien nog dubbel.... effe zoeken...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 14:37 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-07-2006 14:37]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-07-2006 14:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, thanks grey!

quote:
Op 7 juli 2006 13:52 schreef Mutilator het volgende:
'The view' is idd speciaal voor die verzamelaar opgenomen.




Dat is het enige nummer wat ik van ze ken, maar maakte toen enorm indruk op me.

Maar eens wat bij displeased bestellen.



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 07-07-2006 15:09 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 7 juli 2006 13:59 schreef Mutilator het volgende:
Was Eucharist zelfs niet nét een stukkie vroeger of vergis ik me en waren ze eerder alleen het kleine broertje (drummer!) van At the gates



De drummer was Daniel Erlandsson, heeft de eerste mini Subterranean van In Flames ingedrumd en is later naar Arch Enemy verhuist.
De nummers van de W.A.R. compilatie zijn later als bonusnummers op een van de re-releases terechtgekomen.
Tis wel een vette heerschband


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-07-2006 15:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

+1


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-07-2006 16:58 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ow yes! Er staat een repetitie online!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-07-2006 17:03 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Damn... Die eerste keer Eucharist op de Deaf Metal Sampler! Wat een schok!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 17:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 16:58 schreef Gorath het volgende:
Ow yes! Er staat een repetitie online!
...waar dat..?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 07-07-2006 17:17 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Grappig die deaf metal sampler heb ik hier ook ergens liggen. ooit is als 14 jarige uit de uitverkoop bak gevist bij Free .............................. ehm lang geleden zeg maar geniale songs staan daarop.

Weet nog dat Eucharist en Dissection toen de meeste indruk op me maakte. Dat was toen iets wat "ik" nog nooit had gehoord.

The view vond en vind ik nog steeds een geniaal nummer.
Ik heb me echter altijd afgevraagd of er een bassist meedeed op dat nummer ??

Verder hele gave band



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 17:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 17:55 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 17:05 schreef Greycloak het volgende:
...waar dat..?



http://www.artnoir-productions.com/eucharist/mp3.html onderaan.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 18:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Thanx, keek er volledig overheen... Tijd dat ik een keer ga slapen 's nachts...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-07-2006 18:16 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wel een serieus belabberde kwaliteit.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 18:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2006 18:16 schreef Gorath het volgende:
Wel een serieus belabberde kwaliteit.


Hmmm...ik kom in mijn verzameling net een Eucharist video tegen: 22-11-1997 Live in Rotterdam; zelfde kwaliteit weliswaar...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-07-2006 18:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 18:51 schreef Mutilator het volgende:
Hmmm...ik kom in mijn verzameling net een Eucharist video tegen: 22-11-1997 Live in Rotterdam; zelfde kwaliteit weliswaar...
Gaafheid, daar was ik bij.
Druk, maar dan anders...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 18:59 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 18:51 schreef Mutilator het volgende:
Hmmm...ik kom in mijn verzameling net een Eucharist video tegen: 22-11-1997 Live in Rotterdam; zelfde kwaliteit weliswaar...

Gaafheid! Als je dat naar een .AVI zou kunnen overzetten zou dat echt killer zijn!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 20:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2006 18:59 schreef Mikeee het volgende:
Gaafheid! Als je dat naar een .AVI zou kunnen overzetten zou dat echt killer zijn!


Is al digitaal, maar zoals gezegd belabberde beeld- en geluidskwaliteit....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 20:51 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Trust me, dat kan echt niet slechter zijn dan die home-made videotape van Beherit die ik van de week heb ge-d/l...en zelfs dat was prima te bekijken.
Zolang de band zichtbaar is is dat prima. Maak er een torrentje van en pleur 'es op Kerrazy-Torrent.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen