|
Auteur: |
|
|
klik maar eens op de volgende links: http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/panty/index.htm http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/6731/ grote onzin natuurlijk want pantera is goed maar ik wil je de stoere foto's van "rex rocker" en "diamond" en de latere mister "viking crown" niet onthouden! overigens zijn sommige cd's van pantera best goed. vooral projects in the jungle mag er nog steeds zijn. |
|
|
|
Lijkt me niet... ... maar wel een enorm goede lookalike!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb het niet gelezen ,maar ik vind het wel een beetje raar ,dat iemand zoveel moeite doet om iedereen te vertellen dat hij vind dat pantera niet goed vind . |
|
quote: Tja, sommige mensen hebben blijkbaar niets anders te doen! |
|
quote: het gaat om een soort hetze in de VS. sommige lui vinden dat pantera alles heeft gejat van exhorder, een band uit louisiana die al veel eerder agressieve trash speelde terwijl pantera nog glammetal speelde. exhorder heeft nooit de erkenning gehad die ze verdiende volgens hen terwijl pantera volgens hen alleen maar alles van hen heeft gejat om populairder te worden. ze vinden oantera gewoon niet "true" (ik durf het woord haast niet te gebruiken maar het is niet anders). nou ben ik het wel met hun eens dat pantera het een en ander heeft geleend van exhorder maar pantera speelt wel veel strakker en heeft een betere productie en toch ook sterkere nummers (alhoewel exhorder ook zeer goed was). vandaar zulke sites. maar ik vond de foto's wel erg grappig. |
|
Pantera is cool. Phil Anselmo is een zanger van wereldformaat. |
|
vinnet best zuigen maar die foto's zijn wel humor Je moeder. |
|
Ik vind Pantera ontzettend goed! Wel lachen opzich dat iemand die Pantera niet goed vind zoveel tijd stopt in een website die tegen Pantera is. Beetje tijdverspilling lijkt me. Er zijn genoeg bands die ik absoluut niet goed vind, daar zou ik nooit zoveel tijd in stoppen door er een website over te maken. the only pleasure is pain |
|
Pantera was een van mijn eerste liefdes, en dat zal ook wel zo blijven. Ik vindt het album "the great southern trendkill" een van de meest agressieve platen ooit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Pantera verzwijgt het bestaan van hun eerste 4 platen en heeft hun sound totaal gejat van Exhorder. Desalniettemin zijn hun nummers veel beter dan die Exhorder geworden. Dimebag Darrell rewlz!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik snap niet goed waarom ze die eerste cd's verzwijgen. er zitten best goede bij alhoewel de stijl uiteraard anders was. maar vooral hetsolo-werk was veel beter toendertijd! |
|
Je zou willen dat je 1 van die platen zou hebben. Die brengen namelijk nu heel veel geld op. |
|
ik heb nog wel een mp3 uit die tijd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmmm ik hier nog nooit van gehoord of gezien... ken alleen het ruige pantera werk zeg maar... Cowboys From Hell en Vulgar Display Of Power vind ik erg goeie CD's... verder ken ik niet veel van Pantera... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Het is zelfs zo erg dat toen een fan vroeg of ze een album wilden signeren , een oud album dus, het laatse glammetal album, dat Phil dit zo erg niet tof vond dat hij die kerel in elkaar heeft geragd. Verder vind ik het een goeie band, hoewel de laatste 2 albums wat minder waren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind Pantera vreselijk, alleen 'Cowboys From Hell' vind ik nog te pruimen. Één van die sites (ik geloof de 'Panterrible' site) is al best oud, gemaakt door iemand die ik ken, jaren terug al. Ik snap ook niet dat-ie er zo de moeite voor heeft genomen, maar ja, wel leuke foto's inderdaad . |
|
Die ouwe platen zijn wel een beetje .. vreemd, maar het nummer 'power metal' van 'power metal' kan er best mee door.. Voor die tijd... God hates us all ! God hates us all ! |
|
pantera is wel een goeie band.. Blijft trouw aan z'n geluid/fans.. Hoop dat ze wat meer terug gaan naar de vulgar display of power sound.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Index / Heavy Metal |