|
Auteur: |
|
|
ik heb ze een keer live gezien en dat was wel vet, zang valt mij idd ook tegen, maar kmoet zeggen dat het wel bij de muziek past. bij sommige nummers is de zang juist wel cwl (bv. Fire it Up). www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Cool, jaloers. Ik wil ze ook wel live zien... Wat de zang betreft heb ik mijn Post gewijzigd. Vind het wel gaaf maar tja, het is apart, dat was het woord dat ik zocht. Heel misschien had het gewoon een zanger moeten zijn en niet Zakk Wylde [Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 10-07-2006 11:51] |
|
Enorm gave gitarist. Matig zanger. Gigantische zuiplap ook, zo erg zelfs dat het een beetje zielig wordt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat moet natuurlijk gewijzigd zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hahaha lol jah sorry man, ben net wakker goede smoes he Maar inderdaad jah, hij zuipt wel erg veel. Das erg jammer eigenlijk. |
|
|
|
Inderdaad. Dank je, Jan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Heavy Metal |