|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
22 augustus Cryptopsy (can), Aborted (be) en Vesania (pl) komen na een succesvolle Domination tour met zijn drieen nog eens bij elkaar voor een scandinavische tour met enkele europese data erbij. Een van deze data is 22/08 in OJC de nieuwe pazzop in Bladel (noord-brabant). Een maand later spelen ze in Leeuwarden, dus voor iedereen tussen utrecht en brussel is dit een exclusieve show! Brute, technische Death Metal van de bovenste plank, met in het voorprogramma de grinders van Aborted en het meer melodieuze Vesania staan garant voor een avond ouderwetse tyfus herrie. voor meer info: www.herrieavond-online.tk Entree: 12,50 Deuren: 18:30 Aanvang: 19:30 Einde: 12:00 voor reserveringen, mail naar herrie_avond@hotmail.com www.menno.satanist.nl/cryptopsy.jpg |
|
interesting |
|
quote: Sure; zin in!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2006 20:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: denk dat ik ook wel hierheen ga ja carcasstrid |
|
Ja denk da'k LWD ook wel ga meepakken. Vette shit (behalve Vesania hehe) |
|
Vesania, vet man. Dinsdag in Bladel, wel vrij onmogelijk [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-07-2006 20:05] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Leeuwarden is wel in het weekend, op een zondag (10 september). Tegen uurtje of 17.00 beginnen en op tijd afgelopen zodat je nog makkelijk met de trein in het gehele land kan komen. |
|
*bump* komt allen naar bladel |
|
Wil graag heen, gaan er nog lui vanuit Utrecht of zoiets? Bekenden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo, een vriendin met auto heeft vandaag haar rijbewijs gehaald dus ik heb vervoer |
|
quote: tot de hoek? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:Welke hoek? Bladel en weer terug was de bedoeling eigenlijk |
|
WHOEHOE, dankzij o.a. Oscura ben ik erbij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
verleidelijk! |
|
Zijn er nog kaarten verkrijgbaar? |
|
quote: Ik heb vandaag nog kaarten gereserveerd, alleen nog geen antwoord gehad. Zelf heb ik al wel een kaart, maar moest nog extra hebben. Geen idee verder dus. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Gaaf!!!! Zie ik jullie morgen |
|
Zin in On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Present EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
quote: graag gedaan skatjuh! drink er 1 op mij ok?! carcasstrid |
|
quote:Kom je zelf niet? |
|
nope carcasstrid |
|
|
|
hehe.. misschien Elsrock? carcasstrid |
|
quote: |