|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deine Lakaien.. zo geweldig mooi! en ik hoor d'r nooit iemand over.. er zullen hier ongetwijfelt meer fans zitten? |
|
Ja!! Deine Lakaien!!!! geweldig! Vooral de cd Kasmodian! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: idd btw.. nieuwe cd komt binnekort uit alst goed is! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 13-01-2002 11:10] |
|
Soulwax... ook ondrgewaardeerd, en Autechre |
|
Dave Matthews Band. In Nederland zwaar ondergewaardeerd. ... do you think we're forever? ... |
|
Eels vind ik toch ook wel een beetje onderschat. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik ken ze wel... Heb nog een van hun eerste optredens gezien!! Zijn wel leuk idd... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik had ze ook live gezien .Ik vind onions en jona goede nummers .Ik heb na het optreden de cd gekocht . |
|
Endura, Biosphere en Null. Autechre misschien ook wel, maar verrassend veel mensen kennen het toch. Dat is meer een 'love it or hate it' ding. |
|
Farmer Boys Fantastische zwaarmoedige rock/lichte metal. |
|
KING CRIMSON BILL BRUFORD'S EARTHWORKS MAHAVISHNU ORCHESTRA THE GUITAR TRIO: John mc Loughlin, Al diMeola & Paco de Lucia. LTJ Bukem (spacey drum & bass) Amon Tobin (drum & bass) Roni Size Square Pusher (beiden Jazzy drum n' bass maar toch totaal anders) Gravediggaz maar vooral: FLATLINERZ (= beiden horrorcore: rap met horrorteksten) FU SCHNICKENS: rap met teksten over tekenfilms!! Snelste raps ooit!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-01-2002 1:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Korn. Omdat het nu-metal zou zijn staan veel mensen er niet voor open en zijn bevooroordeeld. Maar ze zijn geweldig, en ik denk dat de helft van de mensen die zeggen dat het bagger is er absoluut niet GOED naar hebben geluisterd zonder vooroordelen. De rest zal misschien gewoon de muziek niet aanspreken, maar over het algemeen houden mensen in dat geval wel hun mond erover. Dead things grow from deep inside... |
|
misschien vergelijken de mensen die het bagger noemen, met hun favoriete bandjes/muziek. Ik zal het nooit bagger noemen, maar ik noem het niet bijzonder genoeg... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb er vaak genoeg (niet altijd gewild) naar geluisterd. Jij kan het mischien geweldig vinden maar zo goed zijn ze nou ook weer niet. Simpel gitaar werk, drums die wel strak zijn maar niet echt ingewikkeld. Die bassist is wel behoorlijk bezig maar de rest vind ik gewoon allemaal net ff wat te simpel. |
|
Dat soort muziek is puur effectbejag, meer niet. |
|
Het hoeft niet moeilijke muziek te zijn, als ze er maar graag naar luistert. Death metal is bijvoorbeeld ook niet altijd even moeilijk. Ik vin het vaak wel kanp als bands boeiende nummers kunnen maken met erg simpele bouwstenen. |
|
Bij Korn gaat het om de enorme lading emotie die in de muziek zit. Maar dan moet je die er wel uit weten te halen. En dat is natuurlijk per persoon anders. Dead things grow from deep inside... |
|
deine lakaien is inderdaad een zeer goeie band. En die verdienen alle respect die ze krijgen kunnen. En verder vind ik de band Aemen. Is overigens toch n gothic band ofniet ? maar in iedergeval die band verdient meer aandacht en respect [Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 14-05-2006 11:13] |
|
Deine Lakaien wordt in de gothic/wave scene ook zeker niet onderschat, het is daar een topband! Ik zou dan eerder Samsas Traum noemen no text supplied |
|
Dave Weckl Band www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Dat is bij de meeste muziek. |
|
Geweldig .. reageren op een post van 4 jaar geleden .. en op iemand die hier nooit meer komt .. |
|
Animal Alpha, hoor ik onterecht nooit iemand over. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Alsof ik daar op let. Dit topic stond bij Active Topics, dan ga ik er vanuit dat er ook flink wat gebeurt. Goed opgelet hoor |
|
Steve Vai, da's pas een held! Niet dat hij echt onderschat is, maar voor mij is het een beetje een moderne Bach, iemand die durft innoveren en de limieten van moderne muziek durft op te zoeken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |