|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
supervet was volbeat en hatesphere. ook outburst hebben me positief verrast!! opvallend goed geluid daar en een vette lichtshow! (dag ervoor speelde we op een show waar de lichten het wel deden, maar er 4 blanco spots op t podium stonden... zonde) |
|
Twas idd een leuke zondag zo! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Show leeuwarden: Alle deense Bands boeiden me niet echt ofzo, herkauwerij.. Wel VERREEEEEKKKTTTEE strakke herkauwerij though! Geluidsman van de denen was ook erg ook bezig, zette een vet geluid neer, metname voor hatesphere! Wel jammer omtezien dat de hatesphere drummer het wel echt van zijn geluid moest hebben.. de "soundcheck"/indrummerij zonder triggers was nou niet echt denderend ofzo, beetje middelmatige bijna.. maar met triggers was het gelukkig voor hem wel weer vet ghehehe En (ondanks haar ontzettende attitude, hoezo kapsones?) wat een kneiterlekkere tourmanager(es) zeg!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zojuist nog wat foto's geplaats van de show in Amstelveen op mijn website: http://www.metal-experience.com Volbeat Raunchy Hatephere |
|
quote: yep, less attitude & more tits we say!! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: had toch een plaatje van dat duo moeten schieten You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |