![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ot: waar ga je? ![]() |
|
quote: iedereen heeft het als ie op ze rug slaapt (zeiden ze op TV) Godverdommen.. ![]() |
|
quote:Ah gadver! Sisko suckt echt enorm. Over een oncharismatische leider gesproken. Droom dan over Picard, die heerst tenminste nog. Of Janeway. Alhoewel dat haar van haar voor flinke nachtmerries kan zorgen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() De ergste nachtmerries die ik heb (heel soms maar, gelukkig) gaan meestal over dierenleed. Kijk mensen kunnen me niet zo bijster veel schelen (minus hardrockers en metalheads dan, en degenen in mijn naaste omgeving waar ik op gesteld ben) maar voor dieren heb ik een zwak. Wie de mensen leert kennen leert de dieren waarderen. Bijvoorbeeld, nadat ik een documentaire had gezien over de bio-industrie, droomde ik dat ik een soort rondleiding kreeg in een schapenboerderij 'gone wrong', dus waar ze levende schapen oppakten door middel van een of ander gruwelijk grijpding dat metalen tanden in de rug van het schaap dreef en vreselijke wonden veroorzaakte. Dit alleen om het schaap ergens in te krijgen, een vrachtwagen ofzo. Ik zei "Dit hoeft niet zo" en toen werd ik wakker. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air ![]() |
|
ik heb echt geen gevoelens met voor mensen alleen voor dieren wel.. drom ben ik ook heel close met me hond en kat.. maar mensen kunnen van my allenmaal dood ![]() ps. moslims haaten dieren echt laast schopten er 1tje een kat voor me neus die heeft meteen ff kennis met GRAAF ROBIN (ik) gemaakt ![]() Godverdommen.. ![]() |
|
dat al mijn vissen dood waren oja, en mijn zoontje verdronken signature ![]() |
|
quote: ![]() Letterlijk een worst-nachtmerrie dus ![]() Engste nachtmerrie? Dat ik in een 'loop' zit waarin ik alle verantwoording draag, maar iedere beslissing die ik neem is fataal voor de mensen om me heen. Vervolgens begint het van voor af aan en elke alternatieve keuze leidt tot hetzelfde einde. quote: En daarom ga je voor straf naar de hemel... snap dat dan! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 04-01-2008 13:37] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Dat je wakker wordt en dat blijkt dat je de laatste jaren van je leven alleen maar hebt gedroomd. Blijk je nog op school te zitten, zit je weer in alle ellende waar je juist dacht uit te zijn ontsnapt: armoede, honger, geen geld voor kleding, gepest worden, huiswerk etc... Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
lijkt mij geweldig juist hehe. Mooie tijd gehad iig ![]() ![]() |
|
Doof wakker worden ![]() ![]() |
|
quote: Pff, nou ik dus niet. Als ik het over moest doen zou ik er maar een eind aan maken, serieus. Wat een k****rtijd was dat zeg. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ja dat is ook erg, of blind. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Of zwart.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Of als dikke neg0rin. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Wakker worden en erachter komen dat ZM niet meer bestaat. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: [offtopic] Kom jij vanavond ook naar de Slingepik? [/offtopic] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Nee, ik ga vanavond film kijken hier thuis, en morgen flink uitgerust zijn voor een verjaardag. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wakker worden. ![]() |
|
quote: Armoede? Honger? Geen geld voor kleding? Gepest worden? Wat heb jij voor helse jeugd gehad dan :s ![]() |
|
quote:Dat sucks ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |