IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Disparaged, Zweathserse Death
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2006 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-07-2006 21:34 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Is een geile band ja

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-07-2006 21:48 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

SSSSSSSSSssssssssssssssssoooooooooooooo heyyyyyyyyy!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2006 14:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

GVD, wat is dit Ranzig!

Iedere zichzelf masturberende deathmetaller die dit niet heeft is GAY! De anderen mogen mijn piemeltje afzuigen

signature

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 04-08-2006 16:02 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ik heb een mp3! *phew*

nu net dan

Vette band man!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2006 14:47 schreef Hypnos het volgende:
GVD, wat is dit Ranzig!

Iedere zichzelf masturberende deathmetaller die dit niet heeft is GAY! De anderen mogen mijn piemeltje afzuigen

Ranziger dan het smegma van die Danziger

signature

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-10-2006 11:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die stonden een tijd gelee ook in de goudvis volgens mij? (kon ook een andere locatie zijn geweest, overal even donker) Was iig een erg goed optreden, zo eentje waardoor je de cd ter plekke besluit te kopen.

VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 20-05-2009 21:34 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

En hun nieuwe album "The wrath of god" is inmiddels door het Internet uitgebracht.
Klinkt weer erg gaaf, wat meer melodie dan voorheen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2009 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt!

bere schijf

signature

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 20-05-2009 22:37 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Nou, geef mij je belgische piemeltje dan maar. ik trek dit niet, en ik luister toch behoorlijk wat aan Death Metal. wat vind je hier zo geil aan dan?

Fuck You All !.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2009 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ach, het was een fijne mix van kil Illdisposed en brute Morbid ANgel ... vinnek

Moker al geprobeerd?

signature

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 20-05-2009 22:52 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Moker heerst!!! machtig belgisch spul, aanradertje!

Fuck You All !.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-10-2009 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die nieuwe is HEEEEERSHEND

Vader en Panzerchrist in één

signature

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 02-10-2009 2:01 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Deze pipo's spelen wel fijne death metal ja.

SigFog
Usericon van SigFog
Posted 12-10-2013 18:20 by SigFog Wijzig reactieProfiel van SigFogQuote dit bericht

New album "AND BABYLON FELL" out now!

http://www.youtube.com/watch?v=BCywrfbO7cg

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com