|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zeker! schipper mag ik overvaren |
|
quote: Heerschend. De moeite van het land doorkruisen waard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: "And now we are going to play a typical Dutch song.." |
|
enslaved was weer geweldig. heeft iemand de setlist? |
|
ja, enslaved heeft die denk ik |
|
dat denk ik ook, maar wil gewoon de volgorde van de nummers weten ze speelden... |
|
quote: Heb het wel, maar niet waar ik nu zit. Zal 't later wel even voor je posten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Fusion of sense & earth Path to vanir Isa The voices For lenge siden Essence Return to yggdrasill Ruun Violet dawning Slaget i skogen bortenfor We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
no more! no more! Godver, wat had ik hier graag bij willen zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1 Nog 8-5 verloren ook nog godverdomme Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
bedankt Y Draig Goch! |
|
Sinds woensdagnacht terug en eindelijk bijgekomen....wat een feest een kleine 3 weken lang. Hoogtepunten waren het optreden en de afterparty in Slovenie, het optreden in Parijs, de zeer speciale afterparty in Budapest, de afterparty in Keulen, Berlijn en Munchen, de bezichtiging van Budapest, de luxe 20-persoons nightliner dubbeldekker voor ons vijven alleen hahaha, het optreden in Strassbourg, de merchandise verkoop in Parijs, de vriendelijkheid van de mensen in Slovenie, "Jotunblod" en "Fenris" van Enslaved tijdens de laatste 3 optredens. Dieptepunten waren de opkomsten en fans in Duitsland, onze buschauffeur die mij in the middle of Budapest ergens uit de bus heeft gegooid waardoor ik een 16-uur durende treinreis van Budapest naar Nederland kon maken...de lul. Hij die ook Vreid verkeerd afzette op het vliegveld waardoor de band het vliegtuig bijna miste Komend jaar weer een dikke week met Vreid mee door west Europa en een kleine 6 weken met Enslaved mee door Amerika Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hey te gek man maar waarom zette de chauffeur je eruit? |
|
Hij was al vanaf de eerste dag aan het eikelen. Hij heeft ons in London 2 uur in de regen laten staan op straat omdat hij wilde slapen en dus niet naar de zaal wilde komen rijden om ons op te halen. In Budapest wilde hij rechtstreeks naar huis en dus niet de route rijden die was afgesproken. Toen ook nog eens bleek dat hij niet eens mij op het treinstation wilde afzetten heb ik een aanvaring gehad met hem. Hij heeft zijn baas gebeld en van hem over de kloten gekregen en te horen gekregen mij op de afgesproken plek af te zetten. Met tegenzin is hij naar het station gereden maar in werkelijkheid heeft hij mij opzettelijk ergens midden in de stad afgezet, mij doen geloven dat we bij het station waren. Zodra ik uitgestapt was ging hij er meteen vandoor en voordat ik in de gaten had niet op de goede plek te zijn was hij al te ver weg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hahaha, dat is zooooooo sneu he |
|
quote: Heb jij geen werk o.d? |
|
Jawel, normale 40-urige werkweekbaan maar kreeg onbetaald verlof Bij deze enkele fotoos: Budapest Parijs Wederom Parijs Afterparty Budapest Nog meer afterparty Budapest Tjokkefoll in Budapest hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey sta je daar met Vreid te zuipen? ow wacht ik zie nu dat dit het Enslaved/Vreid topic is ipv het fototopic [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-09-2006 18:57] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
We hebben heel wat afgezopen tijdens de afterparties....buiten dat werd er weinig tot niks gezopen van alcohol...te vermoeiend haha, zelfs voor mij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tijdens de laatste 3 shows is Essence vervangen door Jotunblod en Fenris, beiden van Frost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Argh. Frost heerscht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Een Italiaanse kennis heeft een gallery gemaakt met een gedeelte van de tourfotoos...zie hier de link: http://xoomer.alice.it/val_spada/ Momenteel is zij nog bezig met een gallery met de Enslaved fotoos....word vervolgt dus [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-10-2006 21:35] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij deze de link met Enslaved fotoos http://xoomer.alice.it/val_spada/enslaved/ [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-10-2006 20:14] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |