|
Auteur: |
|
|
Boxtel schoptkont rock Bands: Nascent Sodomy & lust X-libris Lehersch Nihilistic Stone on the shore entree: 3 euro Van Salmstraat 46 Boxtel ingang via Ladonkseweg achterkant van de UMT parkeren en camperen mogelijk op het terrein poort open 15.00 bands beginnen om 16.30 meer info: www.myspace.com/nascentmusic dat wordt een gare zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2006 14:49] You suck and that's sad |
|
"een zaterdag" lijkt me onvoldoende info |
|
ow hahaha shit, ja het is volgende week, 22-07-2006 thanks heur You suck and that's sad |
|
Ja.. Wanneer is het, waar etc? Dan kan ik de titel ook aanpassen.. |
|
EDIT: ok, de huilsmiley is nog steeds van toepassing. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2006 14:46] |
|
"een kraakpand" lijkt me onvoldoende info She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Van Salmstraat 46 Boxtel ingang via Ladonkseweg achterkant van de UMT parkeren en camperen mogelijk op het terrein GENOEG?? You suck and that's sad |
|
Kon dat niet gelijk in je eerste post? Maar bedankt voor de info hoor. |
|
quote:hooooooowwwwww .. kom nie dus |
|
quote: Neeee want ik was de flyer kwijt dus kon het even niet opzoeken You suck and that's sad |
|
'mogelijk'? Of is dit zeker? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
for sure Er zijn flyers in omloop en bands zijn geboekt You suck and that's sad |
|
Mooi. Anders sta je daar toch een beetje lullig met je tentje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
haha idd ja. Ik ga gewoon met de fiets 5 minuutjes en ik lig weer heerlijk in ons bedje met striptwister dekbed You suck and that's sad |
|
Boxtel! Daar waar mijn roots liggen Maar Metalcamp is leuker dan |
|
Striptwister dekbed... Bedoel je gewoon een dekbed met gekleurde stippen? Of is Ikea zich op een nieuwe markt aan het richten? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
GVD! gisteren is helaas bekend geworden dat BSK rock niet door zal gaan. De krakers van het pand hebben het aan de stok met de eigenaar en als ze het feest door laten gaan worden ze eruit gezet.. pfffff, who cares about sleeping when you can have a party You suck and that's sad |
|
|
|
quote: pwn3d Je moeder. |
Index / Concerten |