|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
i feel gossip in the air edit: h-k, nog ri vandaag? dan stroom ik ook in na werk hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2006 13:12] Je moeder. |
|
quote: Eemn kiekn nog, wat onze ss'er doet enzo En of ik eerst nog ff naar Lon ga, die is ook net terug, maar zal wel doodop zijn. Meen dat Ruben zowieso ook wou vanavond meen ik. Moet je maar ff overleggen anders, ben pas tegen 18 terug. En ontopic niet aanwezig dus Life doesn't get much better than this! |
|
ah, nouja, ik moet van 16:00 - 0:00 werken en kom zowiezo pas laat dus zal de jansbrothers eens smsen edit: ruubje is der wel [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2006 13:20] Je moeder. |
|
Vermoedelijk de 14e naar DEAD INFECTION in Soos Plock te Volkel. Heb nl. nog 3 mountjes van die toko (stammend uit 1997) en ik heb zin an gratis zoep'n... (hehehe) |
|
Herrie, dit zijn hele vette bands! Dus weet wat je mist.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik ken beide bands niet, maar weet zeker dat het vette bands zijn (kortom: omdat jij het zegt... en da's niet sarcastisch bedoeld ofzo). Er is trouwens wel een kans dat ik er wel ben, aangezien er wat vertraging is met de opnames van onze mcd en ik daardoor mogelijk zaterdag m'n stembanden moet vernaggelen en dan niet meer naar Volkel zal afreizen... we'll see! |
|
Nou ik hoop het voor je... Dat je Embedded en Vermin niet gaat missen. Voor vernaggelde stembanden kan je eventueel wel een biertje van me krijgen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-10-2006 11:30] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ben hier denk ik ook wel te vinden tenzij ik naar seizure ga in burgum en dan kom ik later wel feesten in zwolle! |
|
ik ben nog niet aan de beurt in de studio... ongewis is nog wat ik ga doen zaterdag, want een biertje van Angel klinkt ook erg aantrekkelijk. |
|
zin in!!! zijn beide erg lekkere bands heb ik inmiddels mogen horen, dus aanwezig... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
note to self: niet te veel popfront bier drinken... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dat zijn de betere geluiden! Herrie/ biertje gheghe yep. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ook deze optie staat nog steeds open (zie ook volkel topic)... |
|
Doe optie ontiegelijk vette deathmetal + biertje AOD maar! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-10-2006 12:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
panne met de slopel... gaat me gvd weer knaken kosten dus verplicht thuisblijven vrees ik. (Biertje blijft staan AOD?). gvd gvd gvd gvd!!!!! balen!!!!! |
|
Ik wil dat biertje best laten staan, maar dat slaat 'ie vast dood. Drink ik 'm zelf wel op. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hehe... erg gevat! |
|
|
|
ben benieuwd hoe het was.... dus... vertel vertel vertel, we schrijven me, maar niet te vlug (Bert Visscher)... |
|
WAT EEN GEILE SHOWS........... HERRIE: KNEUS. HAD JE BIJ MOETEN ZIJN "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
nee had je ook naar martine moeten gaan Je moeder. |
|
quote: niet zo'n bekkie hé... anders zet ik de volgende x een dienblad met bier op je hoofd en moet je voor straf blijven staan totdat het op is. kortom: geld kan ik maar 1 x uitgeven en eerst moet die slopel weer aan de praat. |
|
Je moeder. |
|
quote: Ik moet helemaal niets. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |