IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Embedded (DE) + Vermin (NL) @ Popfront Zwolle 14-10-2006 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 06-10-2006 13:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2006 13:09 schreef H-K het volgende:
Martine toch dan?

Kneuzen!!

Lekker boeiend.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2006 13:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

i feel gossip in the air

edit: h-k, nog ri vandaag? dan stroom ik ook in na werk hehe

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2006 13:12]

Je moeder.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-10-2006 13:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 oktober 2006 13:11 schreef karnivoor het volgende:
i feel gossip in the air

edit: h-k, nog ri vandaag? dan stroom ik ook in na werk hehe

Eemn kiekn nog, wat onze ss'er doet enzo
En of ik eerst nog ff naar Lon ga, die is ook net terug, maar zal wel doodop zijn. Meen dat Ruben zowieso ook wou vanavond meen ik.
Moet je maar ff overleggen anders, ben pas tegen 18 terug.
En ontopic niet aanwezig dus

Life doesn't get much better than this!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2006 13:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah, nouja, ik moet van 16:00 - 0:00 werken en kom zowiezo pas laat dus

zal de jansbrothers eens smsen

edit: ruubje is der wel

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2006 13:20]

Je moeder.

herrie
Usericon van herrie
Posted 06-10-2006 14:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Vermoedelijk de 14e naar DEAD INFECTION in Soos Plock te Volkel. Heb nl. nog 3 mountjes van die toko (stammend uit 1997) en ik heb zin an gratis zoep'n... (hehehe)

AngelOfDeath
Posted 06-10-2006 19:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Herrie, dit zijn hele vette bands! Dus weet wat je mist....

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

herrie
Usericon van herrie
Posted 08-10-2006 10:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2006 19:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
Herrie, dit zijn hele vette bands! Dus weet wat je mist....

Ik ken beide bands niet, maar weet zeker dat het vette bands zijn (kortom: omdat jij het zegt... en da's niet sarcastisch bedoeld ofzo). Er is trouwens wel een kans dat ik er wel ben, aangezien er wat vertraging is met de opnames van onze mcd en ik daardoor mogelijk zaterdag m'n stembanden moet vernaggelen en dan niet meer naar Volkel zal afreizen... we'll see!

AngelOfDeath
Posted 08-10-2006 11:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou ik hoop het voor je...
Dat je Embedded en Vermin niet gaat missen.

Voor vernaggelde stembanden kan je eventueel wel een biertje van me krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-10-2006 11:30]

MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 11-10-2006 16:01 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

ben hier denk ik ook wel te vinden tenzij ik naar seizure ga in burgum en dan kom ik later wel feesten in zwolle!

herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2006 11:17 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik ben nog niet aan de beurt in de studio... ongewis is nog wat ik ga doen zaterdag, want een biertje van Angel klinkt ook erg aantrekkelijk.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

zin in!!! zijn beide erg lekkere bands heb ik inmiddels mogen horen, dus aanwezig...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 12-10-2006 18:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

note to self: niet te veel popfront bier drinken...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

AngelOfDeath
Posted 12-10-2006 22:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Dat zijn de betere geluiden!

Herrie/ biertje gheghe yep.

herrie
Usericon van herrie
Posted 13-10-2006 17:13 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ook deze optie staat nog steeds open (zie ook volkel topic)...

AngelOfDeath
Posted 14-10-2006 12:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Doe optie ontiegelijk vette deathmetal + biertje AOD maar!

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-10-2006 12:53]

herrie
Usericon van herrie
Posted 14-10-2006 15:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

panne met de slopel... gaat me gvd weer knaken kosten dus verplicht thuisblijven vrees ik. (Biertje blijft staan AOD?). gvd gvd gvd gvd!!!!! balen!!!!!

AngelOfDeath
Posted 14-10-2006 15:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik wil dat biertje best laten staan, maar dat slaat 'ie vast dood. Drink ik 'm zelf wel op.

herrie
Usericon van herrie
Posted 14-10-2006 21:31 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hehe... erg gevat!

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 14-10-2006 21:33 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2006 13:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ben benieuwd hoe het was.... dus... vertel vertel vertel, we schrijven me, maar niet te vlug (Bert Visscher)...

AngelOfDeath
Posted 15-10-2006 14:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

WAT EEN GEILE SHOWS...........

HERRIE: KNEUS. HAD JE BIJ MOETEN ZIJN

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2006 18:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nee had je ook naar martine moeten gaan

Je moeder.

herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2006 21:51 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 14:57 schreef AngelOfDeath het volgende:
WAT EEN GEILE SHOWS...........

HERRIE: KNEUS. HAD JE BIJ MOETEN ZIJN

niet zo'n bekkie hé... anders zet ik de volgende x een dienblad met bier op je hoofd en moet je voor straf blijven staan totdat het op is. kortom: geld kan ik maar 1 x uitgeven en eerst moet die slopel weer aan de praat.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2006 21:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

AngelOfDeath
Posted 15-10-2006 22:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 21:51 schreef herrie het volgende:
niet zo'n bekkie hé... anders zet ik de volgende x een dienblad met bier op je hoofd en moet je voor straf blijven staan totdat het op is. kortom: geld kan ik maar 1 x uitgeven en eerst moet die slopel weer aan de praat.

Ik moet helemaal niets.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com