![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In age and sadness, vet ![]() |
|
d00m ![]() Je moeder. ![]() |
|
Volgens mij speelt er dan ergens anders ook wat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geintje, nog niets in de planning dus ga hier wel bij zijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
sja... inkopperrrrr..... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Jenje! Kijk! DOOOOOOOOOM "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Jaja, als ik kan kom ik wel ff ![]() ![]() |
|
braaf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Sterf .. ![]() |
|
quote: Pfffff. krijg wel een beetje genoeg van jouw eeuwige doomscenario's.. ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Zin in zin in zin in!!! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Heel goed ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Jenje reviewtje schrijven? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Hoe laat is laatste band klaar? ![]() |
|
Als men inderdaad om 21:30 begint verwacht ik 23:30uur "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Nog Noorderlingen hierheen? (die toevallig door Assen tuffen) ![]() |
|
Of te wel: Wie wil Jenje mee terug nemen in de auto? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Juist (ik pas in de meeste midden- tot topklasse auto's) ![]() |
|
Goed bezig AoD!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Kneus .. ![]() |
|
+1 gratis is bagger en dan toch alles downloaden he ![]() Je moeder. ![]() |
|
Kom dan gewoon niet ofzo .. ik geloof nou niet dat Popfront mensen naar binnen dwingt .. ![]() |
|
quote: Neem jij mensen die graag over zichzelf heen pissen in een dronken bui serieus joh? ![]() ![]() Ja Johan, dat was jij he.. jammer dat ik mijn camera niet bij me droeg.. anders had ik er een filmpje van gemaakt hehe. ![]() |
|
Tja ik ken die gast niet, maar op één of andere manier had ik niet veel soeps verwacht, ![]() |
|
re-MEM-bry-o mooie zaadbek, anders reageer je gewoon niet, oetlul! Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |