|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In age and sadness, vet |
|
d00m Je moeder. |
|
Volgens mij speelt er dan ergens anders ook wat Geintje, nog niets in de planning dus ga hier wel bij zijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
sja... inkopperrrrr..... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jenje! Kijk! DOOOOOOOOOM "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jaja, als ik kan kom ik wel ff |
|
braaf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Sterf .. |
|
quote: Pfffff. krijg wel een beetje genoeg van jouw eeuwige doomscenario's.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zin in zin in zin in!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Heel goed "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jenje reviewtje schrijven? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hoe laat is laatste band klaar? |
|
Als men inderdaad om 21:30 begint verwacht ik 23:30uur "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nog Noorderlingen hierheen? (die toevallig door Assen tuffen) |
|
Of te wel: Wie wil Jenje mee terug nemen in de auto? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Juist (ik pas in de meeste midden- tot topklasse auto's) |
|
Goed bezig AoD!!! |
|
quote: |
|
Kneus .. |
|
+1 gratis is bagger en dan toch alles downloaden he Je moeder. |
|
Kom dan gewoon niet ofzo .. ik geloof nou niet dat Popfront mensen naar binnen dwingt .. |
|
quote: Neem jij mensen die graag over zichzelf heen pissen in een dronken bui serieus joh? Ja Johan, dat was jij he.. jammer dat ik mijn camera niet bij me droeg.. anders had ik er een filmpje van gemaakt hehe. |
|
Tja ik ken die gast niet, maar op één of andere manier had ik niet veel soeps verwacht, |
|
re-MEM-bry-o mooie zaadbek, anders reageer je gewoon niet, oetlul! Against God and Government |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |